• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
0

هزینه کردن برای ورزش،‌ سرمایه گذاری است

  • کد خبر : 149728
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
هزینه کردن برای ورزش،‌ سرمایه گذاری است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به نقش و جايگاه ورزش در توسعه و پيشرفت منطقه گفت: هزینه کردن در ورزش، همچون آموزش و پرورش سرمايه گذاري است و هزينه كرد در اين حوزه دستاوردهايي بزرگي را براي آينده كشور به دنبال دارد.

حسین گروسی روز پنجشنبه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی در نشست صمیمی با نخبگان و مدال آوران جهانی و آسیایی منطقه با حضور روئسای ادارات ورزش ماکو، شوط و پلدشت  افزود:‌ مدال آوران و قهرمانان ورزش همانند سایر نخبگان باعث اقتدار نظام هستند که در عرصه های بین المللی پرچم ایران را به اهتزاز در می اورند.

وی ضمن تأکید بر این موضوع که برای نقطه به نقطه ورزش باید برنامه داشت، اظهار کرد: در جای جای جامعه مشکلات وجود دارد اما نحوه برخورد با آن و ارائه راهکار و برنامه برای برون رفت از آن بسیار مهم و راهگشا است.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو بیان داشت: این منطقه از استعداد های زیاد در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است و باید دستگاه های متولی و دولتی نیز در کنار منطقه آزاد برای ارتقای ورزش بخصوص امکانات و شرایط لازم تلاش نمایند و اینگونه نباشد که تمام نگاه ها به سازمان منطقه آزاد باشد.

وی با بیان اینکه با هفکری و تعامل و در کنار یکدیگر می توان ورزش منطقه آزاد ماکو را به اوج خود رساند اضافه کرد: هر تصمیمی که برای حمایت از ورزش و ورزشکاران انجام می شود باید عملیاتی شود و نباید در حد مصوبه روی کاغذ بماند.

در این جلسه مدال آورانی جهانی و آسیایی از جمله ابوالفضل منصوری، مهیار مصطفی زاده، حسن محمدی،‌حسین جعفری، علی عالی پورو سهند نجفی به بیان نقطه نظرات و مشکلات موجود بر سرراه ورزش منطقه پرداختند.

https://tejaratava.ir/?p=149728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.