• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
2

بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

  • کد خبر : 149241
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد
با حضور مدیران مطالعات طرح جامع فولاد و آلومینیوم کشور صورت پذیرفت: با عنایت به برنامه هفتم توسعه کشور و انجام برنامه‌ریزی به منظور تولید یک میلیون تن شمش آلومینیوم در کشور، پیرو هماهنگی های انجام شده توسط واحد توسعه اقتصادی و جذب سرمایه این منطقه، مدیران مطالعات طرح جامع فولاد و آلومینیوم کشور از ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، در راستای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه کشور، مدیران شرکت فولاد تکنیک به عنوان متولی تهیه و تدوین طرح جامع آلومینیوم و فولاد کشور با هدف شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های جامع به منظور توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از این کانون بزرگ صنعتی و معدنی بازدید به عمل آوردند.

مهران محجوب نژاد مدیر پروژه طرح جامع فولاد کشور با اشاره به بازدید میدانی از منطقه، اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه ویژه اقتصادی لامرد، صنایع پایین دست آلومینیوم با تنوع بالا می‌تواند در منطقه استقرار یابد. وی افزود: در بحث فولاد با توجه به ظرفیت بزرگی که در کشور تعریف شده باید در این منطقه شرایطی فراهم شود که بتوان فولاد با کیفیت تولید کنیم.

محجوب نژاد با اشاره به فاصله نزدیک دسترسی منطقه به دریا و امکان بسیار مساعد جهت صادرات کالا تصریح کرد: می‌توان طیف گسترده‌ای از محصولات با ارزش افزوده بالا مثل انواع ورق‌های کیفی صنعتی خودرو و ضد زنگ تولید و روانه بازار کرد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در نقطه تلاقی استان های فارس، بوشهر و هرمزگان، میزبان بزرگترین مجتمع آلومینیوم کشور است.

https://tejaratava.ir/?p=149241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.