• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
0

بیمه معلم، متخصص بیمه های دریایی

  • کد خبر : 147216
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
بیمه معلم، متخصص بیمه های دریایی
بیمه معلم، متخصص بیمه های دریایی

به گزارش روابط عمومی به نقل از بیمه نویس، زندگی، سلامت و دارایی افراد همواره در معرض حوادث و بلایای طبیعی قرار دارد. بیمه یکی از روش‌هایی است که می‌تواند جان و مال انسان‌ها را در مقابل حوادث حفظ نماید. در میان انواع بیمه‌های گوناگونی که در عصر حاضر زندگی بشر را احاطه کرده اند، بیمه‌های دریایی به لحاظ قدمت تاریخی و همچنین ارزشی که موضوعات مورد بیمه شان دارند، از اهمیت خاصی برخوردارند. بیمه دریایی، با توجه به اینکه حمایت مالی در زمینه خسارات دریایی و حمل و نقل را فراهم می‌نماید، به گسترش و بهبود صنعت حمل و نقل دریایی کمک می‌نماید.امروزه نقش مهم بیمه دریایی در جبران خسارتهای ناشی از حوادث مختلف که همواره نوع بشر را تهدید می‌کند بر کسی پوشیده نیست به ویژه اینکه در پاره‌ای زمینه‌ها، در نتیجه رشد سریع علم و فناوری و پیچیدگی وسایل و ارتباطات، حمایت از زیاندیدگان در برابر تبعات مالی حاصل از مخاطرات گوناگون، ضروری به نظر می‌رسد.در این میان، بیمه دریایی یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت تجاری بیمه‌گری است چه زیانهای سنگین ناشی از سوانح متنوع کشتیرانی، تامین پوششهای بیمه‌ای را برای مالکان کشتی‌ها و کالا، اجتناب‌ناپذیر ساخته است.

عرضه بیمه های دریایی با پوشش های متنوع و انعطاف پذیر در دنیا قرن ها است متداول بوده و بیمه گران جهان در سال های اخیر با بهره گیری از نوآوری و فناوری توانسته اند نیازهای مشتریان که جامعه وسیعی از بازرگانان ، صاحبان کشتی و فعالان صنعت حمل و نقل را تشکیل می دهند پوشش دهند.

یکی از بیمه گران تخصصی و حرفه ای بیمه های دریایی ، شرکت بیمه معلم است که با توجه به سهامداری شرکت کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران در این شرکت ؛ توان فنی و علمی و عملیاتی بیمه معلم در بیمه های کشتی و دریایی باعث اعتماد فعالان این عرصه شده است.بیمه معلم سال هاست با رویکرد علمی و تخصصی توانسته است، جایگاه ویژه ای در بازار بیمه دریایی بدست آورد و با استمرار این رویکرد در دوره اخیر، یکه تاز بازار بیمه دریایی شده است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما شرکت بیمه معلم در گفتگو اختصاصی با بیمه نویس اظهار داشته بود : در حال حاضر ۳۸ درصد سهم بازار از بیمه دریایی در اختیار بیمه معلم است، بیمه معلم از سال ۲۰۰۷ به این حوزه ورود کرده و سعی کردیم فعالان این حوزه را جذب کنیم و افراد متخصص در این زمینه مثل کاپیتان ها، مهندسان سازه، لجستیک و… که همگی آشنا به امور بودند  به صورت تخصصی در این حوزه مشغول به همکاری با بیمه معلم هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از علت های موفقیت بیمه معلم در رشته کشتی این بوده که بیمه مرکزی پوشش های اتکائی مربوطه را به خوبی تامین کرده است.

محمد حبیبی، مدیر بیمه باربری ،کشتی و هواپیما شرکت بیمه معلم در ادامه گفت: در بیمه کشتی، شرکت بیمه با توجه به نوع شناور، مسئول جبران خسارت بدنه شناورها است و در بعضی از پوشش‌ها مسئولیت ناشی از تصادم و همچنین زیان همگانی نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد و در صورتی که بدنه و ماشین آلات و تاسیسات آن به علت وقوع هر یک از خطرات بیمه شده، ‌زیان وارده به بیمه گذار را تا حداکثر مبلغی که به عنوان ارزش مورد بیمه در بیمه نامه تعیین می شود با توجه به شرایط و مقررات بیمه نامه جبران می کند.

https://tejaratava.ir/?p=147216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰