• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
1
آیت‌الله دکتر حیدری در جمع سوگواران شرکت فولاد خوزستان:

سید مقاومت هم‌زمان با رهبری حزب‌الله لبنان، رهبری فلسطین و یمن را بر عهده داشت

  • کد خبر : 147163
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
سید مقاومت هم‌زمان با رهبری حزب‌الله لبنان، رهبری فلسطین و یمن را بر عهده داشت
سید مقاومت هم‌زمان با رهبری حزب‌الله لبنان، رهبری فلسطین و یمن را بر عهده داشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، مراسم بزرگداشت شهید مقاومت سیدحسن نصرالله، نهم مهرماه ۱۴۰۳ با حضور کارکنان فولاد خوزستان در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد.

آیت‌الله دکتر حیدری نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان اظهار داشت: شهادت در راه خدا دری است از درهای بهشت که برای دوستان خداست. سیدحسن نصرالله از مصادیق فرمایش مولای متقیان (ع) است. در مکتب آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر صدر تلمذ کردند و عمر با برکت شان را، در مسیر جهاد و مقاومت صرف کردند. بعد از پیروزی انقلاب در مسیر مقاومت و در مقابل اسرائیل به همراه مردانی همچون سیدعباس موسوی جهبه حزب‌الله را تشکیل دادند و در این مدت ضربات مهلکی بر پیکر صهیونیست وارد کردند.

وی در ادامه گفت: در طول عمر دولت جعلی اسرائیل از ۱۹۴۸ تا به امروز، اسرائیل ضربات کوبنده و خوارکننده‌ای مانند ضربه‌های حزب‌الله به خود ندید. جبهه‌ی مقاومت دو جای تاریخ با ذلت و خواری در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ (جنگ ۳۳ روزه) متجاوزان صهیونیست را، از خاک لبنان بیرون کرد. اسرائیل در هر کجا چنگال انداخت ماند، ولی در لبنان مجبور به عقب‌نشینی شد. مقاومت‌ لبنان و فلسطین و انقلاب یمن هم با رهبری سیدحسن نصرالله شکل گرفت. این سید بزرگوار همزمان با رهبری حزب‌الله لبنان، رهبری فلسطین و یمن را، نیز بر عهده داشت.

آیت‌الله حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “راه و مکتب سیدحسن نصرالله شکست‌ناپذیر است”، افزود: سرنوشت این جنگ با خون ایشان رقم خواهد خورد. از سید حزب‌الله پرسیدم: آنجا که آمریکا، ایران را تهدید کرد و گفته بود همه گزینه‌ها روی میز است، نظرتان چیست، جواب دادند: هرگز، هرگز، آمریکا به خاطر وجود اسرائیل در منطقه‌ جرات نمی‌کند. چرا که کوچک ترین تهدیدی که علیه ایران عملی شود، اسرائیل را نابود می‌کنیم. امیدواریم در جنگی که اتفاق افتاده ریشه اسرائیل کنده شود. خودشان هم اذعان دارند، دچار فروپاشی شده‌اند به همین خاطر به صورت جنون‌آمیز در منطقه آتش‌افروزی می‌کنند. شرورترین انسانی که تا به امروز خلق شده و خون‌ریز است، نتانیاهو است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان در پایان به بیان خاطره‌ای از جنگ ۳۳ روزه، به نقل از شهید سید‌حسن نصرالله پرداخت و اظهار داشت: این خاطره دلیل پایان جنگ ۳۳ روزه است که از سوی آمریکا و اسرائیل اعلام شد.
دو شب قبل از پایان جنگ ۳۳ روزه در شرایطی که جنگ به نهایت سختی رسیده بود و اسرائیل زیرساخت‌های منطقه را از بین برده بود، یکی از فرماندهان محور مقاومت به نام حاج ابوالفضل روزه بود، بعد از نماز مغرب به خواب رفت و خواب عجیبی را تعریف کرد: حضرت زینب (س) را دیدم در عالم خواب به ایشان عرض کردم: مشکل داریم و کمک کنید و ایشان فرمودند: حل این مشکل با مادرم حضرت فاطمه (س) است. خدمت ایشان رسیدم و مشکلم را گفتم، فرموند: ما با شما در میدان هستیم. نصرت ایشان در ساقط شدن هلیکوپتر‌هایی که از رادار‌ها هم پنهان بودند، نمایان شد و دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

گفتنی است، پیش از سخنان آیت‌الله حیدری زیارت عاشورا و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) با نوای مداح حاج حسن صفری قرائت شد.

https://tejaratava.ir/?p=147163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰