• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
1

برگزاری سمینار بزرگ نقشه راه طلایی توسط خانم عاطفه مرادی

  • کد خبر : 146493
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
برگزاری سمینار بزرگ نقشه راه طلایی توسط خانم عاطفه مرادی
سمینار بزرگ نقشه راه طلایی روز جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ با موضوع آموزش فروش طلا به صورت آنلاین در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما توسط خانم عاطفه مرادی صاحب بزرگترین آنلاین شاپ طلا در ایران برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا، خانم عاطفه مرادی صاحب بزرگترین آنلاین شاپ طلا در ایران در این سمینار آموزش‌های تخصصی این حوزه را برای شرکت کنندگان ارائه نمود و در حاشیه این سمینار در جمع خبرنگاران گفت: حدود ۸ سال پیش کار را در حوزه صنعت طلا شروع کردم و تاکید کرد این کار را کاملاً از صفر شروع کرده و پس از ۸ سال امروز دو کارگاه تولیدی طلا داریم و دو شعبه گالری با نام لنا در بهترین مراکز خرید تهران اطلس مال و نیایش مال را داریم.

صاحب و مدیر گالری طلا لنا ادامه داد: تمام مخاطبین پیج ما از طریق تبلیغات و سبک کاری لنا بوده که یکی از پرمخاطب‌ترین پیج‌های طلا فروشی می‌باشد سبک کاری ما مینیمال و ظریف است و تقریباً سبک کاری اروپایی می‌باشد چون ما با سرمایه کم و آنلاین شروع کردیم به این فکر بودیم روشی استفاده کنیم که مخاطبین بتوانند اعتماد کرده و راحت طلا بخرند.

خانم مرادی افزود: پس از گذشت چند سال اولین کارگاه را زدیم و خودمان کارها را تولید می‌کنیم. تمام ایده‌ها و طرح‌ها توسط خودم انجام می‌شود که با تیم طراحی در میان گذاشته شده و تبدیل به طلا می‌شود.

خانم عاطفه مرادی در ادامه گفت: بعد از ۸ سال فعالیت و پیچ و خم‌های این مسیر تصمیم گرفتم آنچه را که در این ۸ سال یاد گرفتم را به کسانی که دوست دارند وارد این حوزه شوند آموزش دهم و در این راستا پس از سه ماه با جمع آوری مطالب توانستم اولین سمینار را با موضوع طلا فروشی با عنوان طلایی فکر کن که نقشه راه طلا فروشی می‌باشد را امروز اجرا کنیم. کسانی که اندکی استعداد داشته باشند با همین نقشه را می‌توانند یک طلا فروش خوب شوند و به درآمد خوبی برسند.

و البته پیشنهاد ما به آنها این است که اگر دوست دارید این گام‌ها را تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر بردارید در یک دوره دو روزه ویژه و خاص شرکت کرده و می‌توانند با من این مسیر را طی کنند و پس از اتمام این دوره یک ماه خدمات پشتیبانی به آنها نیز ارائه می‌کنیم که اگر مشکلاتی در این حوزه دارند برطرف کنند. خوبی این دوره این است که کار را از کسی آموزش می‌بینند که نه تنها در سر کلاس‌ها بلکه خودش تجربه کرده و این راه را طی کرده است.

وی یکی از مهمترین توصیه‌ها را شعار آکادمی عنوان کرد که طلایی فکر کن می‌باشد و این از باور و ذهنیت آدم‌ها نشآت می‌گیرد.

وی ادامه داد: که داشتن رقبا در این حوزه باعث پیشرفت است. وجود آنها این باور را در ذهن مردم جای می‌اندازد که طلا واقعاً خوب است و سرمایه‌گذاری مناسبی است. چون گالری‌های مختلف به بازار می‌آیند و مشتری نیز به این نتیجه می‌رسد که طلا بخرد و با خیال راحت سرمایه‌گذاری کند. وجود گالری‌های مختلف قدرت انتخاب به مردم داده تا مزیت رقابتی را دیده و از کسی خرید کنند که مزیت بیشتری دارد.

در ادامه مراسم و در حاشیه آن آقای حمیدرضا محبی مدیرعامل مجموعه‌ اثر ماندگار امروز برگزار کننده سمینارها و همایش‌های آموزشی بزرگ در کشور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اهداف‌ اصلی ما در بسیاری از همایش‌های آموزشی این است که ما از مدرسان که به صورت اصیل کار می‌کنند و محتوای فوق العاده دارند و مورد تایید دیگر اساتید هستند بتوانیم به همراه تیممان به آنها کمک کرده و خدمات ارائه کنیم. و بستری را برای برگزاری رویدادهای تخصصی و آموزشی آماده کنیم که بتوانیم به خیلی از افراد جامعه کمک کرده و معتقد هستیم اگر قرار باشد کشور و مردم رشد و پیشرفت کنند باید آگاهی را افزایش دهیم. در این بستر مجموعه ما می‌تواند کمک کرده و اثری را در کشور داشته باشد.

مدیرعامل مجموعه اثر ماندگار امروز ادامه داد: همایش‌های آموزشی قطعاً سختی‌های خود را دارد و چند ماه برای این همایش برنامه‌ریزی شده و هزینه‌های زیادی را در پی داشته است. تا ما بتوانیم افرادی از سراسر کشور که سیگنال آموزشی در ذهن دارد و انسان‌های ارزشمندی هستند و برای آنها آموزش مهم است کنار هم جمع کرده و با افتخار با تمام استانداردها در کنار آنها هستیم. از لحظه ثبت نام برای آنها مسیر می‌چینیم و با بهترین‌ پذیرایی و برنامه‌ریزی در خدمت آنها هستیم.

حمیدرضا محبی در پایان گفت: امروز تمام رویکرد مجموعه اثر ماندگار امروز در حوزه آموزش است. ما رویدادها و کلاس‌های آموزشی در این حوزه را نیز خواهیم داشت.

https://tejaratava.ir/?p=146493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰