• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
2

راهبرد‌های سازمان اقتصادی کوثر در دوره مدیریتی جدید

  • کد خبر : 145971
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
راهبرد‌های سازمان اقتصادی کوثر در دوره مدیریتی جدید
سرپرست سازمان اقتصادی کوثر گفت: پذیرش مسئولیت در بنیاد شهید و امورایثارگران راه رفتن بر لبه تیغ است و امیدوارم سختی این کار با کمک همکاران به حداقل برسد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و بین الملل سازمان اقتصادی کوثر، دکتر بهروز امیدعلی در آئین تودیع دکتر ناصر فخاری که با حضور ملک محمد نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، اعضای هیات مدیره سازمان، مدیران سازمان اقتصادی کوثر، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد با بیان این مطلب افزود: با مدیریت اقتصادی، اثربخشی و کارآمدی و بهره وری از موضوعاتی است که در سازمان دنبال شده است و معتقدم از ابتدای تاسیس سازمان‌ها و شرکت‌ها هر یک از بخش‌های سازمان با تجربه‌های خود توانسته است در مسیر توسعه قرار گیرد و قدردان از تلاش‌ها و خدمات هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دنبال تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف هستیم بیان کرد: تکیه بر خرد جمعی برای برطرف کردن مشکلات و استفاده از نظرات تخصصی همکاران از موضوعاتی است که در دوره جدید به شکل جدی به آن توجه خواهد شد.

دکتر امیدعلی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات نظام مدیریتی و ارزیابی این است که تجزیه و تحلیل عالمانه در بررسی عملکرد‌ها نداریم، ادامه داد: باید اقدامات را عالمانه و به شکل منصفانه قضاوت کرد و از نقادی بدون اصول و رعایت اخلاق احتراز نماییم. این یک اصل برای همه ما است.

سرپرست سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه نقاط و اهداف و چارچوب‌های مشترکی با افراد داریم، یادآور شد: تفاوت دیدگاه‌ها سبب می‌شود برای رسیدن به هدف راه‌های مختلفی را پیدا کنیم و در نهایت بهترین مسیر را به سمت موفقیت انتخاب کنیم.

دکتر امیدعلی، جلب رضایت خانواده‌های شهدا و ایثارگران و افکارعمومی، حکمرانی خوب، توجه به عدالت و انصاف را در سازمان دارای اهمیت به سزایی دانست و گفت: باید مجموعه اقدامات ما منجر به باورپذیری افکار عمومی و همراهی بیشتر آنان با سازمان شود؛ بنابراین تحقق این مهم نیازمند رعایت حقوق ذی نفعان و تعادل بخشی به آن است که در نگاه مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید شده است.

سرپرست سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه این سازمان خدماتی دارد که عمده آن توزیعی است، توضیح داد: توزیع عادلانه خدمات به جامعه هدف بنیاد شهید نیازمند روش سازی و ساختارمند شدن ارائه خدمت است. مسله‌ای که توجه به آن می‌تواند به افزایش سرمایه اجتماعی سازمان و بنیاد شهید منجر شود.

دکتر امیدعلی، توجه به اخلاق در ساختار اداری را مهم دانست و اظهار داشت: باید در سازمان روحیه از خودگذشتگی گسترش یابد. این رویکرد بخشی از فرایند تعالی در مجموعه است. در بنیاد شهید می‌توانیم موازین حرفه‌ای محیط‌های کسب و کار را رعایت کنیم تا بنیاد و حوزه‌های پیرامونی آن در این فرایند تصویر بهتری در افکار عمومی ایجاد کنند تا رضایتمندی مخاطبان افزایش یابد.

وی به رویکرد‌های دوره جدید سازمان اقتصادی کوثر اشاره کرد و گفت: جامع نگری در تدوین سیاست‌ها و راهبردها، توسعه و بهبود شاخص‌های عملکردی و بازمهندسی در برخی فرایند‌ها به دلیل تغییر شکل و ساختار سازمان از اولویت‌هایی است که در این دوره با جدیت دنبال خواهد شد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات دکتر ناصر فخاری قدردانی و دکتر بهروز امیدعلی به عنوان سرپرست سازمان اقتصادی کوثر منصوب شد.

گفتنی است دکتر بهروز امیدعلی در کارنامه کاری خود مدیرعاملی شرکت تامین سرمایه بانک مسکن، رئیس هیئت مدیره بیمه دی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عاملی صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیر عاملی شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان، مدیر عاملی شرکت سرمایه گذاری دانایان پارس و مشاورت مدیرعامل بانک مسکن را در کارنامه کاری خود دارد.

https://tejaratava.ir/?p=145971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.