• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0
در مراسم انعقاد تفاهم نامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام مطرح شد:

دکتر بهاری فر : ما در این طرح به دنبال فقر زدایی هستیم نه فقیر زدایی

  • کد خبر : 145324
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
دکتر بهاری فر : ما در این طرح به دنبال فقر زدایی هستیم نه فقیر زدایی
در مراسم انعقاد تفاهم نامه ایجاد باشگاه ملی حامیان ایتام که با با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ، امیر گل سرخ رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش و دانش راهداری مدیرعامل شرکت مدیریت زنجیره تامین دانش در سالن کنفرانس کمیته امداد برگزار شد ، دکتربهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا در سخنانی بر لزوم تغییر رویکرد در حمایت از ایتام تأکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، دکتر بهاری فر با بیان اینکه “ما در بحث حمایت به دنبال حفظ کرامت ایتام هستیم و این طرح به دنبال فقرزدایی است نه فقیرزدایی”، بر اهمیت ارائه راهکارهای پایدار و مبتنی بر توانمندسازی ایتام تأکید نمود. ایشان با اشاره به کمبود استفاده از مکانیزم بیمه در طرح‌های ویژه ایتام ، اظهار داشت : متأسفانه در طرح‌های ویژه ایتام کمتر از مکانیزم بیمه استفاده کردیم. این طرح می‌خواهد پوشش‌های بیمه‌ای را برای ایتام ایجاد کند.

ایشان همچنین بر اهمیت بیمه‌های زندگی تأکید کرده و افزود : مهم‌ترین بیمه‌ای که در حال حاضر شرکت بیمه حکمت صبا به مشتریانش ارائه می کند ، بیمه‌های زندگی است که تنوع بسیاری دارد که به حول و قوه الهی با شرایط ویژه به ایتام نیز ارائه خواهیم کرد.
دکتر بهاری فر با اشاره به آینده ای روشن با استفاده از اندوخته های بیمه ای گفت : ایتام معرفی شده می‌توانند از محل این اندوخته‌ها برای کارهایی همچون تأمین جهیزیه ، تأمین هزینه تحصیل ، دریافت مبلغ اولیه آورده برای ایجاد کسب‌وکار و پرداخت مستمری استفاده کنند.

دکتر بهاری‌فر با تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری این اندوخته ها ، اظهار داشت : قطعا سرمایه‌گذاری این‌ها مهم است که خدای نکرده منحرف نشود . بنابراین نیاز به مجموعه مطمئن و قابل اطمینان است که همان شرکت گروه اقتصاد است که این شرکت زیرمجموعه سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش می باشد.
ایشان همچنین بر اهمیت جمع‌آوری کمک‌های خرد تأکید کرده و گفت : معجزه این طرح پول‌های خرد است که حساسیتی نیز در آن نیست و با جمع شدن این پول های خرد می توان ضمن بهره مندی از بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، با برنامه ریزی در جهت برنامه های آینده فرد بیمه شده اقدام نمود.

گفتنی است ، این طرح نوآورانه با هدف ایجاد آینده‌ای روشن برای ایتام و توانمندسازی آن‌ها طراحی شده است. با ارائه پوشش‌های بیمه‌ای مناسب و سرمایه‌گذاری مطمئن ، این طرح به ایتام این امکان را می‌دهد تا به استقلال مالی رسیده و آینده‌ای بهتر برای خود رقم بزنند.

https://tejaratava.ir/?p=145324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰