• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

قرعه‌کشی جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 145299
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
قرعه‌کشی جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود
جلسه هماهنگی هشتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا با حضور نماینده دادستان کل کشور، نمایندگان بازرسی و انفورماتیک بانک مرکزی جمهوری اسلامی، رئیس هیئت مدیره، قائم مقام و معاونان مدیرعامل بانک سینا و دیگر اعضای هیأت نظارت بر فرآیند قرعه‌کشی برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، محسن خدابخش، رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، در این جلسه گفت: استفاده از ظرفیت بانکداری اسلامی در تحقق سیاست‌های توسعه اقتصادی و رونق تولید نقش مهمی ایفا می‌کند.
وی تصریح کرد: تقویت سنت نیک قرض‌الحسنه در جامعه که در آموزه‌های اسلامی نیز بر آن تاکید ویژه صورت گرفته است، می‌تواند نقش مهمی در بهبود معیشت جامعه به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر داشته باشد.
در این جلسه در خصوص نحوه و زمان برگزاری قرعه‌کشی و اهدای جوایز به برندگان بحث و بررسی صورت گرفت. همچنین شرایط و جزئیات دستورالعمل بانک مرکزی در مورد انجام قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز در این جلسه تشریح شد.
تاریخ برگزاری هشتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا در این جلسه، روز ۲۴مهرماه سال جاری تعیین شد.
جوایز هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا شامل ۲۰۰ جایزه نقدی هر یک به ارزش دو میلیارد و پانصد میلیون ریال، پنج هزار جایزه نقدی هر یک به ارزش ۱۰ میلیون ریال و ۲۵۰۰۰ جایزه نقدی هریک به ارزش پنج میلیون ریال است.
آخرین مهلت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی جهت شرکت در این جشنواره پایان شهریورماه سال جاری است.

https://tejaratava.ir/?p=145299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰