• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

اعلام آمادگی سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی تخصصی به مجروحان حادثه تروریستی لبنان

  • کد خبر : 145265
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
اعلام آمادگی سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی تخصصی به مجروحان حادثه تروریستی لبنان
سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان این کشور در حادثه انفجار برخی دستگاه‌های ارتباطی همراه مردم این کشور اعلام کرد؛ مراکز درمانی این سازمان آماده هرگونه همکاری و همراهی در زمینه ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مجروحان هستند.

میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان با اعلام آماده‌باش کامل مراکز درمانی این سازمان گفت: این قبیل جنایت‌های کور؛ نشان‌دهنده اوج خباثت رژیم صهیونیستی است که هیچ حد و حریم اخلاقی و انسانی را نمی‌شناسد و قطعاً چنین جنایت‌هایی باعث رسوایی بیشتر این رژیم جنایتکار در میان افکار عمومی آزادگان جهان می‌شود.

در ساعات ابتدایی بروز این حادثه تروریستی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز با همتای لبنانی خود تماس تلفنی داشت و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی درمانی و پشتیبانی از مصدومان حادثه تروریستی لبنان را اعلام کرد.

[معیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله بعد از این حادثه، همکاری با وزارت بهداشت و درمان لبنان در مورد ارائه خدمات به مجروحان و نیز انتقال احتمالی برخی مجروحان به ایران را آغاز کرده است.

https://tejaratava.ir/?p=145265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰