• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

پتروشیمی مارون طلایه دار توسعه متوازن، اکنون افتخار آفرین بهره‌وری انرژی

  • کد خبر : 145214
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
پتروشیمی مارون طلایه دار توسعه متوازن، اکنون افتخار آفرین بهره‌وری انرژی
شرکت پتروشیمی مارون موفق به کسب بالاترین عنوان جایزه ملی بهره وری انرژی برق دربین بیش از ۱۰۰ شرکت حاضر در این رویداد ملی شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی مارون این شرکت در اولین جایره ملی بهره وری انرژی که به همت سازمان انرژی های تجدید پذیر (ساتبا)و سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید موفق به دریافت تندیس نقره ای سه ستاره بهمراه لوح تقدیر این جایزه شد.
بهره وری و افزایش آن در همه بخش‌ها یکی از اهداف از پیش تعیین شده این شرکت است که بر اساس این هدف گذاری همه بخش‌های شرکت برای تحقق آن برنامه مدون دارند، بهره‌وری در انرژی و تلاش برای استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر بعنوان یک اصل پذیرفته شده در میان مدیران و کارکنان شرکت با جدیت دنبال می‌شود.
اولین دوره جایزه ملی بهره‌وری در ایران با ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی افتخاری دیگر برای شرکت پتروشیمی مارون رقم زد و این شرکت موفق به کسب نشان نقره و تندیس این جایزه شد و بیشترین بهره‌وری را در میان بیش از ۱۰۰ شرکت حاضر داشت.
این گزارش می‌افزاید با توجه به ضرورت فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه مدیریت مصرف برق توسط مصرف کنندگان مختلف انرژی، سازمان انرژی های تجدید پذیرو بهره وری برق (ساتبا) و دستگاه های ذیربط با همکاری و مشارکت سازمان مدیریت صنعتی نسبت به ایجاد ساختار” جایزه ملی بهره وری انرژی برق” برای اولین بار در کشور اقدام نمودند.
دامنه و ساختار جایزه ملی بهره‌وری انرژی برق در سال اول اجرا در چهار حوزه “فرآیندهای صنعتی و صنایع انرژی بر”، “تجهیزات و لوازم خانگی برقی”، “شرکت‌های دانش بنیان و دانش پایه” و ” پروژه های برتر صرفه جویی و الگوهای موفق در شرکت های توزیع ” تعریف شد.
اولین همایش “جایزه ملی بهره وری انرژی برق” ۲۷ شهریورماه در محل مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

https://tejaratava.ir/?p=145214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰