• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0
رئیس هیئت‌عامل صندوق توسعه ملی در نشست هیات مدیره بانک سینا:

استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در صنعت بانکداری اجتناب‌ ناپذیر است

  • کد خبر : 145211
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در صنعت بانکداری اجتناب‌ ناپذیر است
رئیس هیئت‌عامل صندوق توسعه ملی در نشست هیات مدیره بانک سینا با اشاره به اهمیت استفاده از هوش مصنوعی برای ارائه محصولات خلاقانه و نوآورانه گفت: با توجه به همین موضوع، امسال در صندوق توسعه مالی سال هوش مصنوعی نام‌گذاری شده و استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در صنعت بانکداری نیز اجتناب‌ ناپذیر است.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، مهدی غضنفری بر ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در ارائه محصولات نوین بانکی تأکید کرد و گفت: امروزه هوش مصنوعی صنایع مختلف از جمله صنعت بانکداری را متحول کرده و لذا استفاده از این ظرفیت، یک امتیاز مهم در راستای توسعه فعالیت‌های بانکی محسوب می‌شود.

وی ضمن تقدیر از اقدامات بانک سینا گفت: دستاوردهای بانک سینا در حوزه‌های مختلف عملکردی و طراحی شیوه‌های مختلف کسب‌وکار قابل تقدیر است و نشان از آن دارد که این بانک با برنامه‌ریزی و تدوین خط‌مشی‌های مناسب و هدفمند، آینده خوبی را در مسیر تحول خود ترسیم کرده است.

غضنفری با اشاره به آمادگی صندوق توسعه ملی جهت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک سینا گفت: ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی بسیار بالاست و این فرصت مناسبی برای بانک سینا است تا از این ظرفیت در مسیر توسعه، افزایش سهم بازار و تعالی سازمانی استفاده کند.

علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش کلی از اقدامات صورت گرفته در شش ماهه نخست سال جاری، تصریح کرد: راهبرد بانک عمدتا جذب منابع و افزایش سهم بازار و توسعه عملیات ارزی و توسعه بانکداری دیجیتال است .

مدیرعامل بانک سینا با بیان اینکه تجهیز منابع بانک بسیار مهم است، خاطرنشان ساخت: روش‌های جذب منابع با تغییر در تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها مورد بازنگری قرار گرفته و با طراحی محصولات جدید و رقابتی، تشویق مشتریان به افزایش سپرده‌ها مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

https://tejaratava.ir/?p=145211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰