• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه دی

  • کد خبر : 145201
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه دی
کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه دی، طی نشستی با سرپرست این شرکت، معاونین و مدیران ارشد ستادی، به بررسی چالش‌های پیش روی نمایندگان پرداخت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، دکتر حمیدرضا صفی خانی سرپرست بیمه دی در جمع اعضای کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان شرکت گفت: شبکه فروش و نمایندگان، همراهان و همکاران شرکت محسوب می‌شوند و رشد و سربلندی شرکت در گرو موفقیت ایشان است. بهتر است این نگرش و رویکرد را تقویت نماییم که بیمه دی را به واسطه نمایندگان موفق آن بشناسند. از این رو باید به نیازهای شبکه فروش توجه و تا حد امکان، موانع و چالش‌های پیش روی ایشان را برطرف کنیم.
وی افزود: جهان امروز در معرض تحول است، گردش اطلاعات و دانش و فناوری به سرعت بر روندها و فرآیندها تأثیر می‌گذارد و در لحظه شاهد تغییرات و تحولات هستیم. در حال حاضر، برنامه‌های استراتژیک جای خود را به تفکرات استراتژیک داده‌اند. از این رو، شناسایی نقاط چرخش استراتژیک است که می‌تواند سازمان‌ها را از بحران خارج و به سمت ارتقا پیش ببرد. بنابراین از تحولی که در حال رخ دادن در جهان است و بخشی از آن «تحول دیجیتال» است، گریزی نیست.
دکتر صفی خانی با تأکید بر حوزه «تحول دیجیتال» اظهار کرد: خصوصیت تحول دیجیتال آن است که فقط به الکترونیکی کردن فرآیندها ختم نمی‌شود، بلکه باید ساختارها را بر مبنای آن تغییر داد. اگر تغییرات و تحولات دیجیتال در سطح سازمان دیده شود و مجموعه در برابر آن منعطف باشد، قادر به دگردیسی و ادامه حیات خواهد بود.
سرپرست شرکت بیمه دی نقش شبکه فروش و نمایندگان را در صنعت بیمه حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ارائه دهندگان خدمات بیمه‌ای در مواجهه با تحولات دیجیتال دچار خطر تهدید نیستند بلکه این تحولات می تواند به بهترین شکل در اختیار شبکه فروش بیمه قرار بگیرد و کیفیت و سرعت ارائه خدمت را بالا ببرد. صنعت بیمه عرصه بسیار متنوعی است و نیروی انسانی خبره این صنعت، حذف شدنی نیست.
وی همچنین بیان کرد: شعبه و نمایندگان باید در کنار هم باشند و هیچ رقابتی بین این دو بخش نیست. ارتقای سامانه‌های الکترونیکی و تسهیل گری در فرآیندها، آموزش و همچنین، توسعه سرویس‌های ارزش افزوده می‌تواند در ارتقای عملکرد شبکه فروش موثر باشد و باید به آن توجه شود.
صفی خانی افزود: وضع موجود، نتیجه عملکرد ما در گذشته است و اگر می‌خواهیم وضع موجود خود را تغییر دهیم، باید دیدگاه و عملکرد خود را تغییر داده و تصحیح کنیم. توهم خوب بودن، بزرگترین آفت تعالی است به همین دلیل باید هر لحظه به فکر بهبود و ارتقای وضع موجود باشیم و در این راه، از عقلانیت جمعی بهره گیریم.
وی همچنین درخصوص وصول مطالبات تصریح کرد: درآمدهای وصول نشده، تبعات نامطلوبی برای شرکت دارد و اگر قرار باشد خروجی کارهای ما، به برتری در عرصه رقابت بازار منجر شود، باید عملکرد متفاوتی داشته باشیم و فرآیندها به صورت نظام‌مند، پایشی، انگیزشی و حمایتی اجرا شود.
صفی خانی، نقش شبکه فروش در تحقق اهداف بیمه دی را انکار ناپذیر توصیف کرد و افزود: باید با دیدگاهی همه جانبه و حرفه‌ای، نقش همکاران شبکه فروش در فرآیندهای شرکت را افزایش دهیم. همچنین شاهد حضور بیش از پیش این همکاران در رویدادهای شرکت بوده و حمایت‌های ویژه‌ای از این عزیزان در حوزه‌های مختلف از جمله فرآیندهای حقوقی به عمل آوریم.

https://tejaratava.ir/?p=145201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰