• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

سمنان اولین مقصد سفرهای استانی مدیرعامل بیمه رازی

  • کد خبر : 145032
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
سمنان اولین مقصد سفرهای استانی مدیرعامل بیمه رازی
مدیرعامل بیمه رازی در اولین سفر استانی خود به شهر سمنان سفر و از نزدیک با شبکه فروش و همکاران این استان گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، علیرضا حجتی- مدیرعامل بیمه رازی،  استان سمنان را در پی عملکرد قابل قبول شعبه سرپرستی آن به عنوان اولین مقصد سفرهای استانی خود در سال ۱۴۰۳ انتخاب و به این استان سفر کرد.

براساس این گزارش، حجتی که به همراه حکیمه انصاری- مدیر حقوقی و امور قراردادها و مسعود محمدی- سرپرست معاونت مالی اداری شرکت بیمه رازی به سمنان سفر کرده است، با حضور در شعبه سرپرستی این استان بیمه رای با اعلام رضایت از عملکرد این شعبه گفت: در راستای ارائه خدمات به‌روز و متفاوت در بازار بیمه کشور، شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه ایران، فروش برخط انواع بیمه نامه را در دستور کار خود قرار داده و  سامانه فروش برخط این شرکت با نام رازی تک مبتنی بر سهولت و سادگی در بررسی و صدور بیمه نامه طراحی شده است.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: در هفته آینده سامانه رازی تک در راستای سهولت امور بیمه‌ای رونمایی خواهد شد و امید است شبکه فروش بیش از پیش با همراهی شعب و ستاد به فعالیت حرفه‌ای بیمه‌گری بپردازد.

او در انتها با تاکید بر عملکرد حرفه‌ای شعبه و شبکه فروش استان سمنان مبنی بر تیم سازی و فعالیت گروهی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه رازی در راستای ارائه خدمات به تمام ذینفعان طرح‌های فروش خود را مبتنی بر نیاز بازار و رفع دغدغه شبکه فروش و نمایندگان طراحی و اجرایی کرده که طرح همای رازی و آتش سوزی تائیدی بر این ادعا است.

https://tejaratava.ir/?p=145032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰