• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

اختتامیه رویداد امنیت سایبری فردا برگزار می‌شود

  • کد خبر : 144949
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
اختتامیه رویداد امنیت سایبری فردا برگزار می‌شود
اختتامیه رویدادCASH 24تحت عنوان همایش امنیت سایبری با حضور فعالان این حوزه و کارشناسان و ارائه خلاصه مطالب همایش‌های بین‌المللی فردا (۲۷ شهریور) برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شاپرک، این رویداد که در دو بخش مسابقه و همایش تدارک دیده شده بود با مشارکت شرکت شاپرک و آکادینو برگزار خواهد شد.

 بخش مسابقات این رویداد طی دو روز برگزار و نتایج عملکرد تیم‌ها به داوری گذاشته شده است و تیم‌های برنده در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

بخش دوم این رویداد نیز روز سه شنبه ۲۷ شهریور با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی و گروه ملی انفورماتیک برگزار خواهد شد که تمرکز آن بر موضوعات و چالش‌های امنیت سایبری به خصوص بخش پرداخت و بانکی کشور است.

یکی از اهداف این رویداد توجه ویژه به نیروی انسانی متخصص در حوزه امنیت و شناسایی استعدادهای ناشناخته است. 

در این همایش همچنین یکی از شرکت‌های پرداخت که در یکسال گذشته موفق به کسب نمره بالای امنیت از ممیزی شاپرک شده است، تقدیر می‌شود. 

در این رویداد همچنین علاوه بر اینکه کارشناسان و فعالان حوزه در قالب شبکه‌سازی و نتورک به ارتباط با یکدیگر می‌پردازند، خلاصه آنچه در همایش‌های بین‌المللی تحت عنوان امنیت سایبری مانند کنفرانس Black Hatو غیره صورت گرفته برای مدیران ارشد و کارشناسان ارائه خواهد شد.

این رویداد با مشارکت و حمایت شرکت شاپرک، آکادینو، شرکت کاشف و شرکت‌های الکترونیک پرداخت امیدپی، به‌پرداخت ملت، تاپ و سپ روز سه شنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ در مرکز همایش‌های هتل ارم تهران واقع در بزرگراه حقانی برگزار خواهد شد.

https://tejaratava.ir/?p=144949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰