• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
0
پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند؛

کارگاه آموزشی ارزیابی ریسک برای صدور بیمه‌های مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان

  • کد خبر : 144895
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
کارگاه آموزشی ارزیابی ریسک برای صدور بیمه‌های مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان
کارگاه آموزشی “ارزیابی ریسک برای صدور بیمه‌های مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان” از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ به صورت برخط و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی محورهای «بررسی مبانی قانونی مسئولیت پزشکان»، «انواع مسئولیت پزشکان»، «اشاره به قوانین حاکم بر بیمه مسئولیت پزشکان (قانون مجازات اسلامی، آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات پزشکی)»، «قصور پزشکی، علل و انواع آن»، «مراجع ذیصلاح رسیدگی کننده به قصور پزشکی»، «مبانی بیمه مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان، طبقه‌بندی و روش‌های عرف صنعت بیمه و معرفی نحوه محاسبه حق بیمه» و «مروری بر آیین‌نامه ۸۲ شورای عالی بیمه» توسط دکتر مصطفی آقارضی معاون فنی شرکت بیمه ما ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.ir می‌باشد.
پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

https://tejaratava.ir/?p=144895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰