• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
0
مدیرعامل فولاد مبارکه:

امروز بلوغ سازمانی فولاد مبارکه را به عینه مشاهده کردم

  • کد خبر : 144880
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
امروز بلوغ سازمانی فولاد مبارکه را به عینه مشاهده کردم
مدیرعامل فولاد مبارکه تأکید کرد که پیشرفت‌های اخیر در نوسازی و تعمیرات اساسی نشان‌دهنده بلوغ سازمانی و تسلط همکاران در خط تولید و تکنولوژی این شرکت است.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه، در بازدید از روند پیشرفت پروژه نوسازی و تعمیرات اساسی خط تاندم‌میل پنج‌قفسه‌ای ناحیه نورد سرد این شرکت اعلام کرد : عملیات نوسازی و تعمیرات پیچیده نورد سرد شامل ۱۲۴ هزار نفر-ساعت در جبهه‌های کاری مختلف تاندم‌میل، اسیدشویی شماره یک و جرثقیل‌های نورد سرد (بیش از ۲۰ جرثقیل در جبهه‌های کاری مختلف) طی دو هفته توسط بیش از ۸۰ نفر به‌طور هم‌زمان در حال انجام است.

وی افزود : این عملیات تاکنون پیشرفت خوبی داشته است و تعمیراتی که ۴-۵ سال پیش نیازمند استفاده از دانش صاحبان تکنولوژی بود، امروز به دست توانمند تلاشگران فولاد مبارکه و پیمانکاران این شرکت در قالب یک کار تیمی منسجم و ارزشمند در زمان مشخصی طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده و حتی در برخی جبهه‌های کاری جلوتر از برنامه در حال انجام است.

طیب‌نیا تأکید کرد : این اتفاقات نشان‌دهنده بلوغ سازمانی، تسلط همکاران در خط تولید، واحد توسعه، واحد بهره‌بردار، پیمانکاران و تکنولوژی خط است و نویدبخش آینده‌ای روشن برای فولاد مبارکه می‌باشد. وی ابراز امیدواری کرد که با لطف الهی و توکل بر خداوند متعال، این تعمیرات با موفقیت کامل انجام شود و برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات فولاد مبارکه اضافه گردد.

لازم به‌ذکر است، مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت صبح یکشنبه ۲۴ شهریورماه از روند پروژه نوسازی و تعمیرات اساسی خط تاندم‌میل پنج‌قفسه‌ای ناحیه نورد سرد این شرکت بازدید به عمل آورد.

https://tejaratava.ir/?p=144880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰