• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
1

بازسازی و راه اندازی سیلوی ۱۸هزار تنی ذخیره پودرآلومینای کارخانه

  • کد خبر : 143745
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
بازسازی و راه اندازی سیلوی ۱۸هزار تنی ذخیره پودرآلومینای کارخانه
امور ارتباطات و اطلاع رسانی ایرالکو؛ مورخ ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ با گذشت ۳۵ سال از راه اندازی سیلوی ۱۸ هزار تنی ذخیره پودر آلومینای شرکت، این سیلو پس از بازسازی، نوسازی و رفع عیوب توسط مهندس مجیدی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره ایرالکو و با همراهی برخی معاونین، مدیران، مشاور مدیرعامل در امور اجرائی و همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی کار کارخانه راه اندازی و بهره برداری گردید.

مهندس مجیدی در این برنامه از بخش های مختلف سیلو و محل تخلیه پودرآلومینا بازدید به عمل آوردند و مراحل انجام این پروژه توسط معاونین و مدیران مرتبط به ایشان گزارش داده شد.

مهندس مجیدی با تشکر و تقدیر از  پرسنل محترم ایرالکو در راه اندازی سیلوی ۱۸ هزار تنی بیان نمودند: شرکت آلومینیوم ایران دارای دو سیلو به ظرفیت ۳۶ هزار تن در کارخانه و سه سیلو به ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر امام خمینی (ره) می باشد که از ابتدای راه اندازی تا به امروز مورد بازسازی و نوسازی قرار نگرفته بودند و همین مساله باعث بروز مشکلاتی مانند عدم تخلیه کامل سیلوها و در پی آن باقی ماندن تناژ زیادی از پودرآلومینا در سیلوها می شد. خوشبختانه با همت، تلاش و تخصص پرسنل گرانقدر ایرالکو، امروز شاهد راه اندازی یکی از سیلوهای ۱۸ هزار تنی بعد از بازسازی کامل آن هستیم که به خواست خداوند متعال همین روند را با بهره مندی از توان داخلی و دانش روز دنیا در مورد سیلوهای دیگر نیز ادامه خواهیم داد .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه نمودند: با بهره گیری از دانش فنی پرسنل محترم، آماده انتقال تجربه و تخصص در راستای کمک به سایر تولیدکنندگان شمش آلومینیوم در داخل کشور هستیم .

بازسازی سیلوی ۱۸ هزار تنی پودر آلومینا با توجه به عدم تخلیه کف روبی سیلو بدلیل فرسودگی، دچار پارگی و گرفتگی در ناحیه نمدی، باکس و لوله های هوای سیستم ایراسلاید گردیده و پیرو درخواست امور انبارها و پیگیری و اقدام واحد بهینه سازی امور برنامه ریزی، توسعه و تحقیقات شرکت، در نهایت پس از تخلیه کامل و نظافت سیلو، تمامی پارچه های نمدی تعویض ، بخشی از باکس ایراسلایدهای معیوب اصلاح و لوله های معیوب نیز تعویض گردیدند.

این پروژه اهدافی مانند افزایش ظرفیت مخازن و تخلیه کامل آن و کاهش آلودگی زیست محیطی را در پی خواهد داشت. نکته حائز اهمیت عدم استفاده از پیمانکار در تمامی مراحل و تکیه بر توان، تخصص و دانش فنی پرسنل ارجمند ایرالکو می باشد که این مهم را به سرانجام رساندند.

همچنین امور تدارکات داخلی، تعمیرات مرکزی ( واحدهای برق و مکانیک) و انبارها در انجام این پروژه با امور برنامه ریزی، توسعه و تحقیقات همکاری داشته اند.

https://tejaratava.ir/?p=143745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰