• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
1
با حضور عضو خبرگان رهبری صورت گرفت؛

تجلیل از خادمینِ موکبِ شهدای لوله سازی اهواز در مرز چذابه

  • کد خبر : 143724
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
تجلیل از خادمینِ موکبِ شهدای لوله سازی اهواز در مرز چذابه
آیین تجلیل از خدام حسینیِ فعال در موکب شهدای لوله‌سازی اهواز با حضور عضو خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت لوله‌سازی اهواز در ابتدای این مراسم، سیامک خادم سیدالشهدا، مسئول موکب شهدای شرکت لوله‌سازی اهواز در‌ مرز چذابه، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این موکب ارائه داد. 

وی با اشاره به خدمات ارائه‌شده به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه گفت: موکب شهدای لوله‌سازی اهواز برای سومین سال متوالی افتخار خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) را در مرز چذابه دارد. ما توانستیم با همکاری دوستان روزانه ۳۰۰ نفر را در محل‌های اسکانِ موکب خدمات دادیم و حدود ۲ هزار وعده غذایی میان زائران توزیع کنیم. همچنین ۶ هزار بسته آبمیوه، کیک و نوشیدنی نیز به زائران اهدا شد.

وی افزود: هدف اصلی ما جلب رضایت زائران امام حسین (ع) بوده است و تلاش کردیم تا از نظر بهداشت و نحوه پذیرایی، بالاترین سطح رضایت را به دست آوریم. خوشبختانه، هر زمان که بازرسان بهداشت به موکب مراجعه کردند، از خدمات ارائه‌شده ابراز رضایت کردند.

خادم سیدالشهدا از حمایت‌های مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز و مجموعه مهندسی این شرکت قدردانی کرد و گفت: بدون این پشتیبانی‌ها، امکان ارائه این سطح از خدمات به زائران حسینی فراهم نمی‌شد.

در ادامه مراسم، محمدرضا دانیاری، مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز، از زحمات خادمان اربعین حسینی تشکر و قدردانی کرد و ضمن اشاره به سختی‌ها و گرمای طاقت‌فرسای مرز چذابه گفت: از همه ارکان و زحمت‌کشان، به‌ویژه خدام امام حسین (ع) در ایام اربعین تشکر می‌کنم. شاهد تلاش‌های صادقانه شما در روزهای بسیار گرم و سوزان چذابه بودم و به این همه عنایت و لطف اهل بیت به شما غبطه می‌خوردم.

دانیاری با بیان اینکه خدمت به امام حسین (ع) هم سعادت است و هم فرصت، افزود: این سعادت نصیب شما شده است. امیدوارم این فرصت باعث شود که شما بیش از پیش به اهل بیت نزدیک شوید. اشکی که از چشم جاری می‌شود، تجلی جنبه‌های درونی انسان است و او را پاک و تصفیه می‌کند. شما در عمل این سعادت را داشتید و من وظیفه خود دانستم از شما و خانواده‌های مکرم‌تان تشکر کنم.

مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز در پایان سخنان خود با آرزوی توفیق برای خادمان اربعین گفت: ان‌شاءالله به‌زودی در کربلای معلا یاد ما باشید و ما را مشمول دعای خیر خود کنید.

در بخش دیگری از مراسم، حجت الاسلام والمسلمین امیررضا هدایی، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، ضمن قدردانی از خدام اربعین و تقدیر از تلاش‌های آنان، به تبیین مسئولیت‌های امت اسلامی در زمان حاضر پرداخت. 

وی با اشاره به نقش ویژه خادمان حسینی ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: از جهات مختلف ذکر خیرِ آقای مهندس دانیاری را شنیده بودم و از زحمات ایشان کمال تشکر را به جا می آورم. تشکر اصلی را نیز از شما برادران دارم که خدمتگزاران سیدالشهدا هستید. شما برای این خدمت انتخاب شده‌اید و این انتخاب، فرصتی بزرگ و عنایتی الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین هدایی با استناد به آیات قرآن، به اهمیت حفظ مسیر الهی و خدمت به دین اشاره کرد و افزود: در سوره مبارکه محمد (ص) خداوند می‌فرماید: ‘وَإِن تَتَوَلَّوْا یَسْتَبْدِلْ قَوْمًا غَیْرَکُمْ’. اگر شما از دستورات الهی فاصله بگیرید، خداوند قومی دیگر را خواهد آورد که آن‌ها مانند شما نیستند. در آیه ۵۴ سوره مائده نیز خداوند تأکید می‌کند که اگر جامعه‌ای از دین خدا روی برگرداند، خدا قومی دیگر را می‌آورد که او را دوست دارند و ویژگی‌هایی چون مهربانی با مؤمنان، سختی در برابر کافران و جهاد در راه خدا دارند.

وی همچنین به شرایط دشوار و چالش‌های موجود در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: امروز وظیفه ما به‌عنوان مردم این سرزمین، برداشتن بار سنگین اسلام است. مشکلات همیشه وجود داشته است، اما با فضل خدا بر آن‌ها غلبه خواهیم کرد.

نماینده مردم خورستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وضعیت ناگوار مردم مظلوم غزه و کشورهای منطقه گفت: در بسیاری از کشورهای اطراف ما صدها هزار منبر وجود دارد، اما صدای مردم غزه از آن‌ها شنیده نمی‌شود. این در حالی است که جوانان لبنان، سوریه و یمن با تمام قدرت در کنار مظلومین ایستاده‌اند. این رفتار، عین پیامِ پیامبر اسلام است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با آرزوی موفقیت و سلامتی برای خدام حسینی گفت: خدا قوت به همه شما می‌گویم و امیدوارم در این مسیر پرافتخار ثابت‌قدم بمانید.

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، در پایان مراسم نیز از خادمان حسینیِ فعال در موکب شهدای لوله سازی اهواز تجلیل و به هر کدام لوح‌تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا شد.

https://tejaratava.ir/?p=143724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰