• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

گفت و گوی تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با کارکنان و مشتریان

  • کد خبر : 143694
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
گفت و گوی تلفنی مدیران ارشد بانک ملی ایران با کارکنان و مشتریان
حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و جواد بخشی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران با حضور در واحد ارتباط مردمی این بانک، در گفت و گویی صمیمانه و بی واسطه،پاسخگوی تماس های تلفنی کارکنان از سراسر کشور بودند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معاون منابع انسانی و معاون پشتیبانی بانک در برنامه ارتباط تلفنی با کارکنان سراسر کشور به تماس‌های تلفنی کارکنان پاسخ دادند و دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان صادر کردند.

در این ارتباط تلفنی که روسای ادارات کل سرمایه انسانی، حسابداری مالی، رفاه و درمان و آموزش نیز حضور داشتند، همکاران از سراسر کشور به طور مستقیم و بی واسطه دغدغه‌ها و مشکلات خود را درباره مسائل مختلف مطرح کردند.

حسن کاظمی معاون منابع انسانی گفت: حضور و پاسخگویی به مشتریان و همکاران فرصتی است تا از یک سو بازتابی از عملکرد بانک را دریافت کنیم و در جهت رفع موانع و گره‌گشایی بیش از پیش امور مردم و مشتریان گام برداریم.

وی با پر رنگ خواندن نقش روابط عمومی بانک ملی ایران در ایجاد ارتباط مؤثر میان کارکنان و مشتریان با مدیران ارشد بانک، افزود: روابط عمومی، صدای گویای سازمان در بخش‌های مختلف است و با ایجاد امکان گفت و گوی تلفنی با کارکنان در سراسر کشور، امکان شنیده شدن مشکلات و معضلات آن‌ها را فراهم می‌کند.

کاظمی ضمن تأکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی کارکنان گفت: یکی از وظایف منابع انسانی، شنیدن صدای کارکنان و ارائه توضیحات لازم درباره مشکلات آن‌ها است، از این رو همکاری تنگاتنگ روابط عمومی با منابع انسانی می‌تواند تأثیر بسزایی در رفع مشکلات کارکنان و افزایش رضایتمندی آن‌ها داشته باشد.

معاون منابع انسانی در ارتباط تلفنی با همکاران ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات، پاسخگوی سؤالات مطرح شده آن‌ها در خصوص مشکلات محیط کار، سامانه‌ها، امور معیشتی، خدمات درمانی، رفاهی و برخی دغدغه‌های شخصی همکاران بود.

جواد بخشی معاون پشتیبانی بانک نیز در حاشیه برنامه گفت و گوی تلفنی با اشاره به گسترده بودن شعب بانک در سراسر کشور و پراکندگی کارکنان بانک از نظر جغرافیایی، گفت: امروز با کارکنان بانک از اقصی نقاط کشور، حتی از دورافتاده ترین نقاط گفت و گو داشتیم. طبیعی است که در شرایط عادی شاید امکان شنیدن دغدغه‌های این عزیزان وجود نداشت اما در این گفت و گوی تلفنی، این امکان به صورت عادلانه برای همه کارکنان به وجود آمد تا نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

وی تأکید کرد: آشنایی با دغدغه‌های کارکنان نقش مؤثری در تصمیم سازی‌های کلان بانک دارد و قطعاً همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آن‌ها به کار خواهیم بست.

معاون پشتیبانی بانک ادامه داد: روابط عمومی، همواره در پیشانی و نوک برنامه‌ها و عملکرد بانک ملی ایران قرار دارد و توانسته است در تقویت ارتباط مدیران و بدنه همکاران، نقش بالنده‌ای را ایفا کند.

بخشی در پایان با تقدیر از کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در راستای پاسخگویی به حجم انبوهی از سؤالات مشتریان بانک و همکاران، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم و مشتریان را این مرکز دانست.         

معاون پشتیبانی بانک ادامه داد: روابط عمومی،همواره در پیشانی و نوک برنامه ها و عملکرد بانک ملی ایران قرار دارد و توانسته است در تقویت ارتباط مدیران و بدنه همکاران،نقش بالنده ای را ایفا کند.

بخشی در پایان با تقدیر از کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در راستای پاسخگویی به حجم انبوهی از سوالات مشتریان بانک و همکاران، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم و مشتریان را این مرکز دانست.

https://tejaratava.ir/?p=143694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰