• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

سود دوره شهریور ماه ۱۴۰۳صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی واریز شد

  • کد خبر : 143596
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
سود دوره شهریور ماه ۱۴۰۳صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی واریز شد
صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی در یکصد و سومین دوره پرداخت سود ماهانه، سود 25.5 درصدی روزشمار سالانه را برای 65.280 سرمایه‌گذار خود به ارمغان آورد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، سود دوره شهریور ماه ۱۴۰۳صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی با نرخ ۲۵٫۵ درصد روزشمار سالانه به مبلغ ۳٫۰۰۳ میلیارد ریال به حساب سرمایه‌گذاران این صندوق واریز شد.

از میان این تعداد، ۱۳٫۹۳۸ سرمایه‌گذار با فعال‌سازی گزینه صدور از محل سود اقدام به سرمایه‌گذاری مجدد سود دریافتی نمودند که ارزش این میزان سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹۴۷ میلیارد ریال می‌باشد. قابل توجه است این مبلغ ۳۱٫۵۴ درصد از کل سود پرداختی به سرمایه‌گذاران صندوق طی دوره شهریور ماه ۱۴۰۳ بوده است.

سرمایه‌گذاران می‌توانند برای کسب سود بیشتر با فعال‌سازی گزینه‌ی صدور از محل سود، میزان سود دریافتی از این صندوق را بصورت روز شمارسالانه تا ۲۸٫۷ درصد افزایش دهند.

در حال حاضر خالص دارایی این صندوق نزدیک به ۱۴همت بوده و ارزش اسمی هر واحد این صندوق سرمایه‌گذاری ۱۰۰‌هزار تومان است که سرمایه‌گذاران حتی با یک‌ واحد نیز می‏‏‌توانند سرمایه‌گذاری را شروع کنند. سود روزشمار و بالاتر از نرخ بانکی این صندوق، به صورت ماهانه پرداخت شده و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذارانی است که خواهان ریسک کم و سودی بالاتر از نرخ بانکی هستند.

آنچه سرمایه گذاران باید به آن توجه داشته باشند تفاوت سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها و سپرده بانکی است، در سپرده بانکی اگر به هر دلیلی زودتر از موعد سررسید برداشتی صورت پذیرد نرخ شکست یا جریمه‌ای برای سپرده بانکی اعمال و از سودی که قرار بود پرداخت گردد، کاسته خواهد شد. این در حالی است که صندوق سرمایه‌گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی دارای مزیت سود روزشمار بوده و نرخ شکست سود برای سرمایه‌گذاران لحاظ نمی‌گردد.

همچنین پرداخت موفق ۱۰۳ دوره سود ماهانه به سرمایه‌گذاران و ضمانت نقدشوندگی صندوق توسط بانک توسعه صادرات ایران دلیلی بر امنیت سرمایه‌گذاری در آن است.

سرمایه‌گذاری در این صندوق بدون محدودیت زمانی و مکانی به صورت آنلاین و از طریق اولین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین کشور به نشانی www.ibshop.ir  و همچنین از طریق شعب سوپر مارکت‌های مالی شرکت تأمین سرمایه تمدن در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

https://tejaratava.ir/?p=143596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.