• امروز : جمعه - ۱۶ شهریور - ۱۴۰۳
0

نوآوری‌های جدید سرویس Samsung Food؛ تحول تجربه غذایی در IFA 2024

  • کد خبر : 143536
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
نوآوری‌های جدید سرویس Samsung Food؛ تحول تجربه غذایی در IFA 2024
شرکت سامسونگ الکترونیکس، به مناسبت اولین سالگرد ارائه سرویس Samsung Food، قابلیت‌ها و به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای این پلتفرم طراحی کرده که قرار است در رویداد IFA 2024 از آن رونمایی شود.

سرویس Samsung Food، یک پلتفرم شخصی‌سازی شده و مبتنی بر هوش مصنوعی مربوط به غذا و دستور پخت است که موفق شده از زمان عرضه در IFA سال گذشته، بیش از ۶ میلیون کاربر را به خود جذب کند. این سرویس همچنین توانسته به یک ابزار ضروری برای برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی و آشپزی در خانه‌های مدرن تبدیل شود. از محبوب‌ترین امکانات این پلتفرم، می‌توان به قابلیت‌های متنوع دستور پخت (Recipe)، لیست خرید (Shopping List) و برنامه‌ریز وعده‌های غذایی (Meal Planner) اشاره کرد.

موهیونگ لی، معاون اجرایی و مدیر تیم تجربه مشتری بخش لوازم دیجیتال (DA) شرکت سامسونگ گفت: «در حالی که مردم با کمک لوازم خانگی خود به دنبال بهره‌مندی بیشتر از غذا هستند، ما مشتاقیم که سرویس Samsung Food را با انواع عملکردهای قدرتمند و جدید ارتقا دهیم. ما همچنین با تمرکز اصلی بر تجربیات کاربران، این پلتفرم را به طور مداوم با هوش مصنوعی و سایر فناوری‌ها ارتقا خواهیم داد تا تهیه وعده‌های غذایی را آسان‌تر، ساده‌تر و سالم‌تر کنیم».

از دنیای طعم‌های جدید با غذاهای سفارشی لذت ببرید

Samsung Food یک پلتفرم جامع غذایی است که روی دستگاه‌های مختلف سامسونگ، از جمله لوازم خانگی این شرکت و فراتر از آن در دسترس است. Samsung Food+ نیز سرویس اشتراک ویژه Samsung Food است که با ادغام یک پروفایل سلامتی شخصی و اهداف آتی، تجربه کاربری را ارتقا می‌دهد. این سرویس اشتراکی، همچنین برنامه‌های غذایی شخصی‌سازی شده با توصیه‌های دستور پخت مخصوص هر فرد را ارائه می‌دهد و پشتیبان وعده‌های روزانه کاربران در طول هفته است. علاوه بر این، هوش مصنوعی نیز در حال اضافه شدن به این سرویس است تا عملکرد متمایز آن را برای کاربران خود در سراسر جهان گسترش دهد.

سامسونگ با ارائه فناوری Vision AI برای Samsung Food+، تهیه غذا را راحت‌تر می‌کند. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد به سادگی از اقلام غذایی خود با یک گوشی هوشمند عکس بگیرند و آن‌ها را به لیست غذای (Food List) خود اضافه کنند. این عملکرد به این معنی است که کاربران یخچال‌های سری Bespoke با فناوری Family Hub که دستگاه آن‌ها فاقد AI Vision Inside است، اکنون می‌توانند به راحتی اقلام مختلف را با عکاسی به لیست غذای خود اضافه کنند. AI Vision Inside، دوربین داخلی تعبیه شده درون محفظه یخچال است که می‌تواند اقلام غذایی مختلف را هنگام ورود و خروج از یخچال تشخیص دهد.

مزیت دیگر سرویس اشتراکی Samsung Food+، امکان افزودن خودکار مواد خریداری‌ شده به لیست غذا، هنگام تسویه حساب در فروشگاه یا موقع پرداخت آنلاین است. همین طور، قابلیت جست‌وجوی دستور پخت‌ها بر اساس محتویات لیست غذا نیز از دیگر امکانات این سرویس به شمار می‌رود. کاربران همچنین می‌توانند با دریافت اعلان، قبل از پایان تاریخ مصرف تعیین شده، از اقلام خوراکی داخل یخچال استفاده کنند تا به کاهش ضایعات غذایی کمک کرده باشند.

Samsung Food+، برنامه‌های غذایی پیشنهادی خود را با توجه به لیست مواد غذایی کاربران ارائه می‌دهد تا به اهداف پایداری در مصرف غذا کمک کند. این برنامه‌ها، به صورت شخصی‌سازی شده و بر اساس مواد موجود در لیست مواد غذایی کاربران تنظیم می‌شوند و اولویت را به اقلام نزدیک به تاریخ انقضا می‌دهند.

با ویژگی جدید «جست‌وجو با لیست مواد غذایی»، دستور پخت‌هایی که از مواد موجود در لیست مواد غذایی کاربران استفاده می‌کنند، در بالای نتایج جست‌وجو نمایش داده می‌شوند تا به کاربران ایده دهند که با مواد موجود در خانه خود چه می‌توانند درست کنند. توصیه‌های دستور پخت نیز بر اساس لیست غذا ارائه می‌شوند و البته هر چیزی که از لیست غذا مورد استفاده قرار گیرد، برای اضافه کردن به لیست خرید بعدی توصیه می‌شود. این رویکرد هوشمندانه، در کنار لذت بردن از وعده‌های غذایی تازه و خوشمزه، به حفظ همیشگی موجودی کمک می‌کند و ضایعات غذایی را کاهش می‌دهد.

با تغذیه هدفمند، سالم‌تر زندگی کنید

پلتفرم Samsung Food، اکنون دارای ابزارهای بهبودیافته‌ای است که به منظور حمایت از کاربران در جهت حفظ بهتر سلامتی خود و دستیابی به اهداف تندرستی‌شان طراحی شده است. این پلتفرم، به کاربران خود برنامه‌های غذایی متمرکز بر تغذیه ارائه می‌دهد که کالری مصرفی در برنامه‌های غذایی روزانه (چه برای دستور پخت‌ها و چه برای هر کدام از اقلام غذایی) را ردیابی کرده و بر میزان مصرف آن‌ها نظارت می‌کند. بدین صورت که با ارائه برنامه‌ای تحت عنوان «مخصوص شما» (Tailored for You)، توصیه‌های هفتگی دستور پخت و میان وعده را بر اساس نیازهای تغذیه‌ای، رژیم‌های غذایی انتخاب شده و ترجیحات دستور پخت قبلی ارائه می‌دهد. این سیستم، مصرف درشت‌مغذی‌ها را در برنامه‌های غذایی روزانه رصد کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا برای رسیدن به سلامت دلخواه‌شان، اهداف دقیق مصرف کالری و مواد مغذی را مشخص کنند.

در حالی که کاربران سرویس Samsung Food، تنها سه روز در هفته توصیه‌های تغذیه‌ای دریافت می‌کنند، کاربران سرویس اشتراکی Samsung Food+ می‌توانند در تمام طول هفته به طور کامل از این توصیه‌ها بهره‌مند شوند. گفتنی است که این پلتفرم هوشمند، همچنین تاریخ مصرف تنظیم شده دستی برای مواد غذایی را نیز در نظر می‌گیرد. سرویس Samsung Food اکنون به هشت زبان در ۱۰۴ کشور در دسترس است و تمامی به‌روزرسانی‌ها را در هر هشت زبان و منطقه ارائه خواهد داد.

https://tejaratava.ir/?p=143536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰