• امروز : پنج شنبه - ۱۵ شهریور - ۱۴۰۳
0

سیرجان میزبان فعالین معدنی

  • کد خبر : 143484
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
سیرجان میزبان فعالین معدنی
دومین نمایشگاه نهضت تولید در معدن و صنایع معدنی و زنجیره فولاد و مس سیرجان؛ با حمایت شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر، گهر زمین، جهان فولاد سیرجان و توسعه آهن و فولاد گل گهر از 19 تا 22 آبان 1403 در شهرستان سیرجان در محل گهر پارک سیرجان، بزرگترین مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشکری کشور برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه نهضت تولید در معدن و صنایع معدنی و زنجیره فولاد و مس سیرجان؛ با حمایت شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر، گهر زمین، جهان فولاد سیرجان و توسعه آهن و فولاد گل گهر از ۱۹ تا ۲۲ آبان ۱۴۰۳ در شهرستان سیرجان در محل گهر پارک سیرجان، بزرگترین مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشکری کشور برگزار می‌شود.

گهر پارک سیرجان از امکانات رفاهی، تفریحی و هتلی مناسب برای پذیرایی از مشارکت کنندگان برخوردار است .این رویداد، فرصتی مهم برای فعالین بخش معدن و صنایع معدنی کشور خواهد بود تا در سیرجان قطب صنایع معدنی کشور گرد هم جمع شده و به تبادل اطلاعات با یکدیگر بپردازند و فرصت‌های توسعه در بخش معدن و صنایع معدنی کشور را مجدد و به شکل دقیق ارزیابی کنند.

سیرجان با تکیه بر پتانسیل ذخایر عظیم معدنی منطقه گل‌گهر توانست تا به اولین تکمیل‌کننده زنجیره آهن و فولاد در کشور تبدیل شود. همچنین ذخایر غنی معدنی در این شهرستان این فرصت را فراهم کرد تا صنعت مس نیز در این منطقه ایجاد شود.

https://tejaratava.ir/?p=143484

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰