• امروز : چهارشنبه - ۱۴ شهریور - ۱۴۰۳
3

یک چهارم از متقاضیان طرح فروش اخیر ایران‌خودرو خریدار «ری‌را» هستند

  • کد خبر : 143444
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
یک چهارم از متقاضیان طرح فروش اخیر ایران‌خودرو خریدار «ری‌را» هستند
در طرح اخیر ثبت‌ درخواست خرید محصولات ایران‌خودرو شامل متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، ری‌را انتخاب یک چهارم از مجموع بیش از سه میلیون نفری متقاضیان بوده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس، براساس آمارها‌ مجموعا بیش از ۸۵۵ هزار نفر از متقاضیان در این مرحله، خودرو ری‌را، نخستین کراس‌اوور ملی را در اولویت‌های خود برای ثبت سفارش خودرو قرار داده‌اند.
خودروی ری‌را، جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران خودرو و نخستین کراس اوور ملی با ۶۸ درصد داخلی سازی است که برای نخستین بار در این طرح به بازار داخلی عرضه خواهد شد.
طراحی و تولید این محصول در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای روز بازار خودرو بوده و در کنار تامین نیازهای داخل، با نگاه صادراتی و سودآوری و با کیفیت بسیار بالا تولید شده است.
از مشخصات فنی این محصول می توان به برخورداری از موتور EF7P  توربوشارژ با حجم ۱۶۴۵سی سی، توان ۱۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر اشاره کرد.
طراحی این خودرو که امسال به مشتریان عرضه خواهد شد، مطابق با استانداردهای روز بوده و در سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالا قرار دارد.
سایر محصولات عرضه شده در طرح ثبت‌ درخواست خرید محصولات ایران خودرو، پژو ۲۰۷ با موتورTU3، تارا دستی، تارا اتوماتیک، هایماS7، هایماS5، هایما ۷X، سورن پلاس بنزینی XU7، پژو ۲۰۷ هاچ بک فرمان هیدرولیک، رانا پلاس و دو محصول برقی FAW بستیون NAT و لونا GRE به دو صورت فوق‌العاده و پیش‌فروش بوده است.
اسامی نفرات برگزیده در اولویت‌بندی این طرح که روز یکشنبه، یازدهم شهریورماه صورت گرفت، اوایل هفته آینده پس از تایید نهادهای مرتبط از جمله ناجا، سازمان ثبت احوال و… اعلام خواهد شد.

https://tejaratava.ir/?p=143444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰