• امروز : چهارشنبه - ۱۴ شهریور - ۱۴۰۳
2

“پادیا”، سامانه آموزش دیجیتالی بانک پاسارگاد

  • کد خبر : 143370
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
“پادیا”، سامانه آموزش دیجیتالی بانک پاسارگاد
"پادیا"، سامانه یکپارچه آموزش دیجیتالی مدارس است که با حذف پیچیدگی نرم‌افزارهای جزیره‌ای استفاده شده در مدارس، امکان اجرای فرایندهای آموزشی، از پیش‌ ثبت‌نام تا صدور کارنامه را فراهم می‌کند.

بانک پاسارگاد با بهره‌مندی از ظرفیت‌های سرزمین هوشمند پاد و در راستای ایجاد تحول دیجیتال در آموزش کشور، سامانه “پادیا” را به‌عنوان خدمات نوینی در حوزه‌های آموزشی و مالی، به مدارس کشور ارائه داده است.
سامانه یکپارچه آموزش دیجیتال مدارس “پادیا” امکانات متعددی را در اختیار مدارس قرار می‌دهد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • مدیریت و رصد پرداخت شهریه: امکان رصد دقیق وضعیت مالی هر دانش‌آموز؛
  •  مدیریت ثبت نام: پرونده‌های هوشمند تحصیلی، اجرای ثبت‌نام و پیش ثبت‌نام و…؛
  •  امکان برنامه‌ریزی تحصیلی: ایجاد برنامه هفتگی متناسب با استاندارد آموزش و پرورش، تدوین نقشه راه آموزشی دانش آموز محور و…؛
  • مدیریت اجرای آموزش: سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی متناسب با ساختار آموزشی مدارس، ثبت نمرات توصیفی، عددی و انضباطی، سامانه حضور و غیاب و…؛
  • پایش سرویس مدرسه: امکان مکان‌یابی لحظه به لحظه سرویس دانش‌آموزی؛
  • پیام‌رسان اختصاصی مدرسه: امکان ایجاد کانال اطلاع‌رسانی و ایجاد گروه‌های مختلف برای مؤسسه آموزشی؛
  •  پنل مالی: پرداخت حقوق، گزارش مدیریتی تراکنش‌ها، مدیریت دسترسی به اطلاعات مالی، تنخواه‌گردان و…؛
  • بوفه دیجیتالی مدرسه: نظارت والدین بر میزان کالری مصرفی دانش‌آموز در مدرسه، حذف نیاز به دستگاه POS و صندوق فروشگاهی در بوفه مدارس و…؛
  • فروشگاه اختصاصی مدرسه: امکان ایجاد فروشگاه آنلاین برای مدرسه و مراکز آموزشی (لوازم التحریر، کتاب‌های کمک آموزشی، کلاس‌های فوق برنامه و…)


لازم به ذکر است با ایجاد حساب کاربری در سامانه “پادیا” به کمک ورود یکپارچه، بدون نیاز به وارد نمودن مجدد اطلاعات ورود، می‌توان از سایر محصولات سرزمین هوشمند پاد نیز استفاده کرد.
مشتریان ارجمند جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای این سامانه به نشانی https://poddigitalschool.ir مراجعه فرمایند.

https://tejaratava.ir/?p=143370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰