• امروز : سه شنبه - ۱۳ شهریور - ۱۴۰۳
2

شاپرک برگزار می‌کند: مسابقه امنیت سایبری CASH24

  • کد خبر : 143341
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
شاپرک برگزار می‌کند: مسابقه امنیت سایبری CASH24
رقابت فتح پرچم CASH24 با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های امنیت سایبری به ویژه در صنعت پرداخت برای نخستین بار از سوی شرکت شاپرک برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت شاپرک، رویداد امنیت سایبری در دو بخش مسابقه CTFو همایش علمی طی سه روز در هفته آخر شهریور ماه و با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی، گروه ملی انفورماتیک و متخصصان امنیت سایبری برگزار خواهد شد.

نخستین دوره از رقابت‌های تست نفوذ سایبری شاپرک تحت عنوان رقابت‌های فتح پرچم (Capture the Flag (CTFبا هدف شناسایی و مقابله با آسیب‌پذیری‌های محصولات نرم‌افزاری و سامانه‌های امنیتی در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در قالب تیم‌های مختلف برای نفوذ یا برقراری امنیت سیستم‌های کامپیوتری تلاش خواهند کرد.

مسابقهCASH24 (CTF Arena For Security & Hacking) شاپرک شامل بخش‌های مختلفی از جمله امنیت برنامه‌های وب و برنامک‌های موبایل، رمزنگاری و مهندسی معکوس و تحلیل جرم‌شناسی دیجیتال است که در هر یک از این بخش‌ها تیم‌های شرکت کننده به جنبه‌های خاصی از امنیت سایبری پرداخته و مهارت‌های خود را به چالش می‌کشند.

در این دوره از مسابقات علاوه بر حضور علاقه‌مندان و فعالان این عرصه، تیم‌هایی از شرکت‌های فعال در زیست‌بوم پرداخت و بانکی نیز حضور خواهند داشت.

جوایز تیم‌های برنده که شامل جایزه‌های ارزنده‌ای است، همزمان با رویداد امنیت سایبری شاپرک به برندگان اهدا خواهد شد.

رویداد علمی ـ تخصصی امنیت سایبری شاپرک با همکاری آکادینو و حمایت چهار شرکت پرداخت الکترونیک امیدپی، به پرداخت، پارسیان و سپ در روز ۲۷ شهریورماه در قالب کارگاه‌ها و سخنرانی‌های علمی برگزار خواهد شد.

تیم‌های علاقه‌مند برای شرکت در مسابقه CASH24 (CTF Arena For Security & Hacking)   می‌توانند از طریق لینک زیر ثبت نام کنند.

https://cash.ctfd.io

https://tejaratava.ir/?p=143341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰