• امروز : سه شنبه - ۱۳ شهریور - ۱۴۰۳
1

رشد بیمه‌های مهندسی در پرتفوی بیمه سینا

  • کد خبر : 143307
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
رشد بیمه‌های مهندسی در پرتفوی بیمه سینا
مدیر بیمه‌های مهندسی بیمه سینا از رشد قابل ملاحظه این رشته در پرتفوی چهارماهه شرکت خبر داد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ مریم کاویانی نیک با تشریح دلایل رشد پرتفوی رشته مهندسی و انرژی در چهار ماهه اول سال اظهار داشت: حفظ بیمه‌گزاران قبلی و جذب بیمه‌گزاران جدید با در نظر گرفتن مسائل فنی و رعایت منافع شرکت از عوامل رشد پرتفوی به شمار می‌آید.
از آنجائی که صدور بیمه‌نامه‌های مهندسی و انرژی منوط به اخذ تائیدیه های بیمه مرکزی و مدیریت اتکایی است لذا ارزیابی صحیح و بررسی شرایط فنی بیمه‌نامه‌های صادره در اولویت‌ مدیریت بیمه های  مهندسی و خاص قرار دارد.
مدیر بیمه‌های مهندسی و خاص بیمه سینا با بیان اینکه در سال جاری پرتفوی متنوعی در بخشهای مختلف مانند بیمه شکست ماشین آلات، دکل دریایی و بیمه نامه‌های نیروگاهی داشتیم، افزود: خوشبختانه ارزیابی صحیح ریسک و نظارت فنی موجب شد تا در ۴ ماهه اول سال بتوانیم با ثبت رشد  ۱۰۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد قابل ملاحظه‌ای را کسب نماییم. 
وی در خصوص میزان مشارکت شبکه فروش در بخش مهندسی و خاص بیان داشت: برخی از فعالان شبکه فروش آشنایی و اطلاعات کافی در خصوص ریسکهای این حوزه ندارند و به دلیل ماهیت تخصصی پروژه ها، همکاران این مدیریت به منظور ایجاد حس اعتماد و اطمینان و حمایت از شبکه به عنوان مشاور در کنار آنها و بیمه گزاران قرار دارند و خوشحالیم که با وجود مواردی که عرض شد، سهم شبکه فروش (حقیقی و حقوقی) از پرتفوی مهندسی و انرژی حدود ۶۰ درصد بوده که به نظر عدد قابل قبولی است.
کاویانی ادامه داد: شبکه فروش رکن اصلی فروش بیمه است از این رو مدیریت مهندسی تصمیم به تقویت، توانمندسازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت آموزش و فروش بیمه‌نامه‌های مهندسی برای شبکه فروش دارد. در همین راستا، برگزاری کلاس‌های آموزشی و خرده فروشی بیمه‌های مهندسی از طریق فروش بیمه‌نامه‌های تجهیزات در قالب جشنواره ها و طرح‌های سازمانی از اقدامات آتی این مدیریت خواهد بود.
کاویانی ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه‌های تدوین شده، در نیمه دوم سال پرتفوی فنی و اقتصادی خوبی برای شرکت فراهم سازیم.

https://tejaratava.ir/?p=143307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰