• امروز : جمعه - ۹ شهریور - ۱۴۰۳
0
معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان

پیشرانی ذوب آهن در صنعت ساختمان با محصولات جدید این مجتمع رقم خورده است

  • کد خبر : 142913
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
پیشرانی ذوب آهن در صنعت ساختمان با محصولات جدید این مجتمع رقم خورده است
علی نصیری معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان 8 شهریورماه در نخستین روزنمایشگاه صنعت ساختمان تهران در غرفه این مجتمع عظیم صنعتی گفت : نمایشگاه صنعت ساختمان پتانسیل های توسعه زیرساخت صنعت ساختمان کشور را به طور کلی ارائه می کند و لذا اهمیت بسیاری در صنعت و اقتصاد کشور دارد . ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان پیشران صنعتی سازی ساختمان در این نمایشگاه حضور یافته و مقاطع طویل را به عنوان تولیدات اصلی خود در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است .


وی افزود : برند ذوب آهن اصفهان در کشور بسیار خوشنام است و با کیفیت محصول شناخته می شود که از اهمیت بسیاری در این صنعت برخوردار است .
نصیری اظهار داشت : آنچه ذوب آهن اصفهان را در عرصه صنعتی سازی ساختمان پیشتاز کرده است تولیدات جدید این مجتمع است. این شرکت علاوه بر میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی که از گذشته تولید می کرده است ، در سال های اخیر شروع به تولید محصولات صنعتی مورد استفاده در سازه های فولادی از جمله تیرآهن های بال پهن و با سایز بالا جهت ساختمان های بلند مرتبه کرده است.
معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان، افزایش ایمنی و سرعت در ساخت سازه های بلند مرتبه و کاهش بهای تمام شده را از جمله مزایای بهره گیری از تیرآهن های بال پهن در ساختمان سازی دانست و گفت: ذوب آهن اصفهان اکنون قادر به  تولید تیرآهن های بال پهن تا سایز ۳۰ می باشد و مشتاق هست که سازه های بلند مرتبه را به صورت نمونه و سمپل با تیرآهن های بال پهن پیچ و مهره ای مطابق با نیاز مشتری عرضه کند .
نصیری افزود : این مهم را می توان به صورت مدولار در یک ساختمان اجرا کرد تا مجموعه صنعت ساختمان کشور از این توانمندی بهره مند شود .
وی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده تیرآهن های بال پهن کشور نقش مهمی در صنعتی سازی ساختمان دارد گفت : یکی از اهداف اصلی این مجتمع برای شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان عرضه کردن این توانمندی است .

https://tejaratava.ir/?p=142913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰