• امروز : پنج شنبه - ۸ شهریور - ۱۴۰۳
0

بوعلی موفق‌ترین آروماتیک ایران لقب گرفت

  • کد خبر : 142898
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
بوعلی موفق‌ترین آروماتیک ایران لقب گرفت
پتروشیمی بوعلی سینا در میان بالاترین عملکردهای ماهانه صنعت پتروشیمی ایران

نگاهی به گزارش‌های فعالیت ماهانه چهار پتروشیمی فعال در صنعت تولید آروماتیک نشان می‌دهد پتروشیمی بوعلی سینا در تیرماه بهتر از سایر تولید کنندگان عمل کرده و در صدر لیست تولید، فروش و درآمد این صنعت قرار گرفته است.

گزارش فعالیت ماهانه آروماتیکی‌های بورس در تیرماه نشان می‌دهد چهار پتروشیمی تولیدکننده آروماتیک یعنی نوری، بوعلی، اصفهان و فارابی مجموعا در تیرماه موفق به شناسایی درآمد ۲۱ هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان شده‌اند.

بررسی و مقایسه گزارش فعالیت ماهانه پتروشیمی‌های تولیدکننده آروماتیک در تیرماه امسال نشان می‌دهد، درآمد ماهانه پتروشیمی بوعلی از دو هزار و ۹۶۱ میلیارد تومان در تیرماه سال گذشته با رشد ۱۹۹ درصدی به هشت هزار و ۸۵۴ میلیارد تومان رسیده است.

بخش تولید

در بخش تولید نیز پتروشیمی بوعلی سینا بهترین عملکرد در بین آروماتیکی‌ها را ثبت کرده است. حجم تولید تیرماه خود را از ۱۷۵ هزار تن در تیرماه سال گذشته با رشد پنج درصدی به ۱۸۳ هزار تن در تیرماه امسال رسانده است. به این ترتیب پتروشیمی بوعلی توانست عنوان «بیشترین افزایش مقدار تولید تیرماه» را نیز از آن خود کند.

گزارش‌های تجمیعی

اما موضوعی که باید به آن پرداخته شود این است که پتروشیمی‌های صنعت آروماتیک در چهار ماهه ابتدایی سال جاری چقدر از ظرفیت تولید اسمی سالانه خود را محقق کرده‌اند. نگاهی به گزارش‌های تجمیعی پتروشیمی‌های آروماتیکی نشان می‌دهد پتروشیمی بوعلی سینا با تحقق ۳۹ درصد از ظرفیت اسمی سالانه خود، بهتر از سایر رقبا عمل کند.

این عملکرد عالی و بالاتر از ظرفیت تولید و برنامه، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا را در میان آروماتیک ها به عنوان برترین و موفقترین و در میان پتروشیمی های کشور در بالاترین رتبه‌های لیست بیشترین افزایش تولید، بیشترین فروش و پردرآمدترین‌ها قرار داده است.

https://tejaratava.ir/?p=142898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰