• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

بازدید مسئولین شهرستان خواف از شرکت فولاد سنگان

  • کد خبر : 142805
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
بازدید مسئولین شهرستان خواف از شرکت فولاد سنگان

 در بازدیدی که با حضور معاون بهره‌برداری فولاد سنگان، معاون مالی و مدیرعامل شرکت آتیه فولاد سنگان و جمعی از مدیران و روسای شرکت فولاد سنگان صورت گرفت، مسئولین شهرستان خواف از کارخانجات تولید گندله، کنسانتره و گلوله‌سازی بازدید کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار روابط عمومی فولاد سنگان در این بازدید که که با حضور سید علی شمسی نیا،معاون بهره برداری فولاد سنگان، محمد زمانیان معاون مالی و امیر رضازاده مدیر عامل شرکت آتیه فولاد سنگان و جمعی از مدیران و روسای شرکت فولاد سنگان صورت گرفت.

محسن دلیر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا شهرستان خواف ضمن بررسی شرایط کنونی کشور و برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی نهضت خدمت رسانی به مردم به خصوص در مناطق کم برخوردار با جدیت در جریان است.

وی تاسیس شرکت های صنعتی و معدنی در منطقه سنگان را گام بزرگی در این راه دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تبیین این دستاوردهای مهم در حوزه های تولید، مسئولیت اجتماعی ، اشتغالزایی و … را امری مهم در شناخت هر چه بیشتر توانمندی های داخلی دانست.

معاون بهره برداری فولاد سنگان ضمن خیرمقدم به مسئولین شهرستان گفت: بیست و سومین مرحله بازدید راهیان پیشرفت به همت بسیج اصناف و ادارات شهرستان خواف و با همکاری شرکت فولاد سنگان در حال پیگیری و انجام است.

چالش‌های پیش روی تولید در کارخانه فولاد سنگان

وی گفت: با توجه به رویدادها و اقدامات صورت گرفته در کشور و در راستای تبیین اهداف و افتخارات انقلاب در حوزه های مختلف، راهیان پیشرفت این بار با حضور روسای پایگاه های مقاومت ادارت در شهرستان خواف صورت گرفت. شمسی نیا با تشریح روند فعالیت کارخانه فولاد سنگان، مهمترین چالش پیش روی تولید را انرژی دانست و گفت: برای افزایش بهره وری و تولید لازم است این امر به طور جدی پیگیری شود و مردم نیز با رعایت الگوی مصرف می توانند نقش مهمی در این راستا ایفا نمایند.

شمسی نیا اظهار داشت در سال گذشته علیرغم کمبود انرژی در عرصه تولید موفقیتهای خوبی به دست آوردیم و در سال جاری نیز با برنامه ریزی صورت گرفته به دنبال حداکثر بهره وری هستیم.

سرمایه‌گذاری و توسعه در منطقه سنگان

محمد زمانیان معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد سنگان نیز با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در منطقه سنگان گفت: در حال حاضر با حضور چندین شرکت در منطقه شاهد شکوفایی منطقه هستیم، وی با اشاره به چالش های پیش روی صنعت اظهار داشت:برای توسعه نیازمند جذب سرمایه از راه های مختلف هستیم و با وجود تحریم های مالی و بانکی ظالمانه زمینه مساعدی برای اجرای طرحهای توسعه فولاد سنگان فراهم شده است.

زمانیان با تشریح حرکت اجتماعی پیاده روی اربعین ان را الگوی مناسبی برای اعتماد به پتانسیل مردم برشمرد و افزود؛ در راستای شعار سال مشارکت مردم به معنی اعتماد به مردم و کم شدن نقش دولت در اموری است که مردم توانمندی تصمیم سازی و مدیریت ان در قالبهای مختلف را دارند و دولت باید ضمن حمایت نقش تسهیلگری را بر عهده بگیرد.

گفتنی است در این بازدید ، فرماندهان پایگاه های مقاومت ادارت شهرستان خواف با حضور در شرکت فولاد سنگان، از کارخانجات تولید گندله، کنسانتره و گلوله سازی این شرکت بازدید به عمل آوردند.

https://tejaratava.ir/?p=142805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰