• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
0
گام نو در بیمه تجارت‌نو؛ توسعه فعالیت‌های ارزش‌آفرین بانک – بیمه‌ای

بازدید مدیرعامل بانک تجارت از شرکت بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 142740
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
بازدید مدیرعامل بانک تجارت از شرکت بیمه تجارت‌نو

مدیرعامل بانک تجارت با حضور در شرکت بیمه تجارت‌نو، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت از اقدامات بیمه تجارت‌نو در راستای بهبود عملکرد و گذر از بحران قدردانی و بر پشتیبانی بانک تجارت از این شرکت برای پیمودن مسیر پیشرفت خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این بازدید که با حضور دکتر حسینی دولت‌آبادی عضو هیأت مدیره بانک تجارت همراه بود، پس از بازدید شرکت بیمه تجارت‌نو و شنیدن گزارش عملکرد ۱۱ ماهه اخیر این شرکت، ضمن قدردانی از اقدامات بیمه تجارت‌نو در راستای بهبود عملکرد و گذر از بحران گفت: بانک تجارت به‌عنوان سهامدار عمده همواره پشتیبان و حامی بیمه تجارت‌نو بوده و در مسیر پیشرفت این شرکت به‌طور عملیاتی در کنار آن قرار دارد.
مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به برنامه‌های بیمه تجارت‌نو و تاثیرات آن در رونق کسب‌وکار این شرکت افزود: بانک تجارت آماده همکاری در جهت توسعه فعالیت‌ها و عملیات بیمه‌گری شرکت بیمه تجارت‌نو در قالب برندسازی و عرضه محصولات مشترک بانک-بیمه‌ای را دارد و در ارکان بانک اقدامات مؤثری در راستای گسترش زمینه‌های همکاری‌ با بیمه تجارت‌نو صورت گرفته است.
دکتر سیدمهدی حسینی دولت‌آبادی عضو هیأت مدیره بانک تجارت نیز ضمن تقدیر از زحمات تیم مدیریتی، ابراز امیدواری کرد که افزایش سرمایه مصوب شده بنو در مجمع فوق‌العاده بیمه تجارت‌نو، به نقطه عطفی برای این شرکت تبدیل شود.
کوروش ناصری مدیر سرمایه‌گذاری بانک تجارت نیز با تمجید از عملکرد تیم مدیریتی بیمه تجارت‌نو و اشاره به عبور از مسیر دشوار طی شده، برای این شرکت آرزوی موفقیت کرد. 
مهران رضوانی مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در ابتدای این بازدید، گزارشی از عملکرد ۱۱ ماهه این شرکت با عنوان “چرخش استراتژیک” ارائه کرد.
در این بازدید مریم ابراهیمی رییس اداره سرمایه‌گذاری بانک تجارت و همچنین اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت بیمه تجارت‌نو حضور داشتند.

https://tejaratava.ir/?p=142740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰