• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

خدمات همدلانه بیمه ایران در پیاده‌روی اربعین / تشکیل ستاد اربعین بیمه ایران برای خدمت‌رسانی بهتر

  • کد خبر : 142731
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
خدمات همدلانه بیمه ایران در پیاده‌روی اربعین / تشکیل ستاد اربعین بیمه ایران برای خدمت‌رسانی بهتر

رئیس ستاد اربعین بیمه ایران، از خدمات ویژه این شرکت به زائران اربعین و تلاش‌های صورت‌گرفته برای ارائه خدمات بیمه‌ای و پذیرایی در این رویداد عظیم خبر داد.

مهدی متقی پور رئیس ستاد اربعین بیمه ایران خدمات همدلانه به شرکت کنندگان در پیاده روی عظیم اربعین را تشریح کرد.
وی که با روابط عمومی بیمه ایران مصاحبه می کرد اشاره داشت: بیمه ایران با تشکیل ستاد اربعین و استفاده از تجربه سال گذشته تمامی امکانات خود را برای خدمت رسانی در زمینه بیمه ای و پذیرایی بسیج نمود.
رئیس ستاد اربعین بیمه ایران گفت: در سال‌جاری علاوه بر برقراری موکب در شهر مرزی مهران در پیاده روی جاماندگان در تهران نیز موکب شهدای بیمه ایران در شعبه بیمه ایران در خیابان هفده شهریور برپا شد.

حضور داوطلبانه بیش از ۱۰۰ نفر در موکب‌ شهدای بیمه ایران
متقی پور با اشاره به سازماندهی نیروهای داوطلب به خدمت اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نفر در دوره های زمانی ۳ روزه به طور داوطلبانه در موکب شهدای بیمه ایران حضور داشتند و خدمات پذیرایی خود را به مردم عزیز ارائه کردند.  برای نخستین بار موکب مادر و کودک در شعبه هفده شهریور با هدف فرهنگ سازی بیمه برای نونهالان راه اندازی شد.

تامین آب معدنی و بسته‌های پذیرایی برای زائران
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز به تامین آب معدنی این موضوع در اولویت ستاد قرار گرفت. به همین خاطر یک میلیون بطری آب معدنی خریداری و در کنار بسته های پذیرایی سبک و شربت و میوه در میان مردم زائر توزیع شد.  

خدمات خسارت سیار در جاده‌های منتهی به مرزها
معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به خدمات خسارت سیار اشاره داشت: با توجه به حجم تردد های جاده ای در محورهای منتهی به مرزهای خروجی کشور، با تصمیم گیری ستاد ،کمیته خسارت سیار با مسئولیت اداره کل بیمه های اتومبیل تشکیل و با توجه به تجربه خوب همکاران شعبه خسارت سیار استان تهران، همکاران شعبه در قالب تیم های کارشناسی در جاده های استانهای همدان، کرمانشاه، خوزستان و ایلام برای بازدید تصادفات و پرداخت خسارت سرصحنه به زیان‌دیدگان  اقدام نمودند.
متقی پور در پایان ضمن تاکید بر نقش آفرینی موثر بیمه ایران در ایفاء مسئولیت اجتماعی با تکیه بر همدلی و انسجام داخلی گفت: امتنان خود را از مقام محترم مدیریت عامل و همه همکارانی که در اداره کل ستاد و استانها تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گرفتند تشکر میکنم و اعتقاد دارم این خدمت در تاریخ پرافتخار بیمه ایران ماندگار می شود.حضور داوطلبانه بیش از ۱۰۰ نفر در موکب‌ها

https://tejaratava.ir/?p=142731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰