• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
0
در بازدید معاون نظارت بیمه مرکزی از مجموعه درمانی مستشفی الحسین کربلا مطرح شد:

روند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی کم نظیر ارزیابی می شود

  • کد خبر : 142692
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
روند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی کم نظیر ارزیابی می شود
محمود حق وردیلو با ابراز خرسندی از روند درمانی و حمایت شرکت بیمه گر اربعین از بیماران و زیاندیدگان، اظهار داشت: هماهنگی کافی با مسئولان حاضر در بیمارستان برای پیگیری وضعیت زائرين دارای شرایط اضطراری برای انتقال به کشورمان ایجاد شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی به نقل از پیام بیمه (بیمه مرکزی)، محمود حق وردیلو با ابراز خرسندی از روند درمانی و حمایت شرکت بیمه گر اربعین از بیماران و زیاندیدگان، اظهار داشت: هماهنگی کافی با مسئولان حاضر در بیمارستان برای پیگیری وضعیت زائرین دارای شرایط اضطراری برای انتقال به کشورمان ایجاد شده است.
بر اساس این گزارش، حق وردیلو ضمن تاکید بر لزوم ارائه خدمات بهینه به مراجعه کنندگان از حضور نیروهای حاضر شرکت بیمه معلم قدردانی و از نزدیک فرایند درمانی بیماران بخش های اورژانس و بستری شده در بخشهای مختلف مجتمع بیمارستانی مستشفی الحسین را بررسی کرد.
شایان ذکر است در این دیدار اغلب زائرین از خدمات درمانی و پیگیری همکاران شرکت بیمه گر اربعین اعلام رضایت کردند.
گفتنی است مدیر کل نظارت بر صلاحیت های حرفه ای و رئیس اداره نظارت بر بیمه های مسؤلیت نیز در جریان بازدید از مجموعه بیمارستانی مستشفی الحسین کربلا معلی، روند خدمت رسانی شرکت بیمه معلم را مورد ارزیابی قرار دادند.

https://tejaratava.ir/?p=142692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰