• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
0

رضایت بیماران از خدمات بیمارستان بانک ملی ایران

  • کد خبر : 142687
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
رضایت بیماران از خدمات بیمارستان بانک ملی ایران
مدیر عامل بانک ملی ایران خبر داد؛ برنامه های توسعه بیمارستان بانک ملی ایران با جدیت در دست اجراست.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، محمود شایان عضو هیات مدیره و تیم همراه به مناسبت روز پزشک با پزشکان بیمارستان بانک ملی ایران دیدار کردند.

نجار زاده در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات موثر پزشکان و کادر درمان بیمارستان بانک ملی ایران، دستور رسیدگی به دغدغه های پزشکان این بیمارستان را صادر کرد و گفت: خدمات بیمارستان‌ بانک ملی ایران به نحوی است که مراجعان همواره از خدمات دریافتی رضایت دارند و این جای تشکر و قدردانی از تیم پزشکی و کادر درمان بیمارستان دارد.

وی در ادامه گفت: پزشکان همواره در خط مقدم بهداشت و سلامت جامعه قرار دارند و این امر در دوران کرونا به وضوح قابل مشاهده بود اکنون نیز خدماتی که در بیمارستان بانک ملی ایران به همکاران و مراجعان در راستای درمان بیماری ها و ارتقا سطح سلامت مراجعان  ارائه می شود قابل تقدیر است.

نجارزاده در ادامه این دیدار از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف درمانی و توسعه تجهیزات بیمارستان بانک مطلع شد و ضمن گفتگو با پزشکان از دغدغه های کادر پزشکی بیمارستان باخبر شد.

وی  در ادامه این دیدار صمیمانه دستور مساعد در خصوص پیگیری و رفع دغدغه های کادر درمان در چارچوب حدود و اختیارات هیات مدیره بانک را صادر کرد و گفت: همانطور که خدمات شایسته شما در حوزه سلامت موجبات رضایت مراجعان را در بر دارد باید شرایط به نحوی مناسب برای همکاران تیم پزشکی فراهم شود تا شاهد نگرانی و دغدغه های این همکاران نباشیم و همچنین شرایط باید به نحوی باشد که امکان حضور پزشکان مجرب جهت ارائه خدمات پزشکی با کیفیت بالاتر از کیفیت فعلی در بیمارستان بانک ملی ایران فراهم شود.

گفتنی است : نجارزاده در پایان از توسعه بیمارستان بانک ملی ایران با هدف ارتقا سطح خدمات و بهبود سرانه فضای درمانی برای استفاده مراجعان بیمارستان بانک ملی ایران خبر داد.

https://tejaratava.ir/?p=142687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰