• امروز : سه شنبه - ۶ شهریور - ۱۴۰۳
0

جلسه هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد با معرفی اعضای جدید برگزار شد

  • کد خبر : 142606
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
جلسه هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد با معرفی اعضای جدید برگزار شد
اولین جلسه هئیت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد در دوره جدید مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران با معرفی اعضای جدید و دستور کار مشخص برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، نخستین جلسه هیئت امناء صندوق قرض الحسنه شاهد پس از انتصاب مهندس اوحدی به عنوان معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با معرفی برخی اعضای جدید در سالن شهدای سلامت ستاد مرکزی صندوق برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر اسلام کریمی گزارشی از وضعیت صندوق قرض الحسنه شاهد و اقدامات صورت گرفته به ویژه یک هفته گذشته در راستای پرداخت تسهیلات به اعضای در نوبت دریافت تسهیلات ارائه کرد.
در ادامه دستور اصلی جلسه مبنی بر تعیین تکلیف بیمه عمر مانده بدهکار تسهیلات در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای هیئت امناء و مدیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پس از ارائه گزارشات مدیریت‌های مربوطه، نقاط قوت و ضعف طرح‌های پیشنهادی مقرر شد تصمیم نهایی در جلسات کارشناسی اتخاذ و اقدامات لازم صورت گیرد.
در بخش پایانی جلسه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده توسط ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران از زحمات آقایان علیرضا قیطاسی و میثم ارزو اعضای سابق هیئت امناء تقدیر و فهرست اعضای جدید متشکل از: سرکارخانم فریده اولاد قباد و آقایان محمود پاکدل، بهزاد ابراهیم پور، اسماعیل جلیلی، سعید حقیقی و مصطفی پرکره اعلام شد.

https://tejaratava.ir/?p=142606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰