• امروز : سه شنبه - ۶ شهریور - ۱۴۰۳
0

قرارداد بیمه ما و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور برای دومین سال تمدید شد

  • کد خبر : 142545
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
قرارداد بیمه ما و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور برای دومین سال تمدید شد
قرارداد بیمه "ما" و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه "ما" و رییس، معاونین و مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه در شهر مقدس قم، تمدید شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” در این نشست عملکرد یک سال گذشته شرکت بیمه “ما” توسط رؤسا و مدیران دو سازمان مورد ارزیابی قرار گرفت و طرفین بر توسعه و تقویت تعاملات و همچنین رفع مشکلات و کاستی های موجود در قرارداد جدید، تاکید کردند. 

در این جلسه دکتر کاردگر نایب رییس هیأت مدیره و  مدیرعامل بیمه “ما” گزارشی از عملکرد موفقیت آمیز این شرکت در سال گذشته ارائه کرد و با اشاره به کیفیت مطلوب خدمات ارائه شده به روحانیون و رضایت طلاب سراسر کشور، تمدید قرارداد بیمه “ما” و مرکز خدمات حوزه های علمیه را هوشمندانه، ارزشمند و حرفه ای ارزیابی نمود.

وی افزایش تعهدات متناسب با نیازهای جامعه هدف، انعقاد و افزایش قراردادهای برخط با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و تمرکز بر رویکرد مرکز خدمات در ارائه خدمات غیر حضوری را از جمله اقدامات بیمه “ما” در سال  1402 عنوان کرد.

 کاردگر همچنین  در خصوص مهم ترین هدف خود گفت: هدف اصلی من و بیمه “ما”  شناساندن صنعت بیمه به عنوان ابزار تامین مالی در کشور است و در این راه گام های مستحکمی هم برداشته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر میرمحمدی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور نیز در این جلسه با قدردانی و اظهار رضایت طلاب و روحانیون و خانواده های آنها از خدمات بیمه ای بیمه “ما” گفت: شرکتی که با ۱۳ سال سابقه توانسته است با شرکت‌هایی که سابقه  طولانی در صنعت دارند رقابت کند  و خدمات ارزشمندی ارائه کند، شایسته تقدیر است و قاعدتاً پیشرفت‌های زیادی خواهد داشت.

وی افزود: اعتقاد من بر این است که یک هیئت اندیشه ورزی بین ما و شما ایجاد شود تا  در سال جدید  کارهای بزرگتری انجام داده و علاوه بر موفقیت صنعت بزرگ بیمه شاهد رضایت هر چه بیشتر روحانیون  عزیز کشورمان باشیم.

همچنین دکتر حدادی منش معاون سلامت و بیمه های مرکز خدمات ضمن ابراز رضایت از حسن همکاری پرسنل بیمه “ما” خاطرنشان کرد: در این قرارداد نیز نکته با اهمیت، ارائه خدمات سریع و با کیفیت و همچنین نظارت دقیق در اجرای آن است وامیدواریم با تعامل طرفین، همگی از  برکات این قراداد ارزشمند بهره مند شویم.

بنا بر این گزارش در این نشست، اعضای هیات مدیره، قائم مقام مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت بیمه “ما” و رئیس شعب استان قم، مدیر عامل بیمه “ما” را همراهی می کردند.

گفتنی است، براساس قرارداد مذکور، طلاب سراسر کشور و خانواده هایشان به مدت یک سال دیگر تحت پوشش بیمه های درمان تکمیلی بیمه “ما” قرار گرفتند.

https://tejaratava.ir/?p=142545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰