• امروز : دوشنبه - ۵ شهریور - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 142516
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام به مناسبت هفته دولت
غلامرضا جمشیدی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام طی پیامی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی هنگام، در متن غلامرضا جمشیدی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ

خداوند در قرآن کریم می فرماید که من انسان های نیکوکاری که کار خیر انجام می دهند را دوست دارم و هفته دولت هم درباره کارهای نیک و خیر انسان هایی است که با ایثار و از خودگذشتگی از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در برابر حوادث و وقایع، برای هدفی بزرگتر تاب آوردند. هفته دولت درباره یاد شهیدان رجایی و باهنر است که ارزش های والای اخلاقی را زیستند، به مردم خدمت کردند و در این راه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

“هفته دولت” به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئله “یاد” است، همین یاد شهید رجایی، یاد شهید باهنر، یاد حوادث انقلاب، یاد در مقابل غفلت است؛ در مقابل فراموشی است که آفت بزرگی است.

لذا ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام دولت، هفته دولت و روز کارمند را به سرمایه های انسانی متعهد و متخصص و همه خدمتگزاران خدوم و راستین ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده، فرصت را برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های انقلاب و امام راحل مغتنم می شمارم و با همراهی و همدلی شما همکاران گرانقدرم در شرکت پتروشیمی هنگام و با اقتدا به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) امید دارم که در سال جاری نیز افتخاری دیگر برای این مرز و بوم بیافرینیم.

غلامرضا جمشیدی

نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام

https://tejaratava.ir/?p=142516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰