• امروز : سه شنبه - ۶ شهریور - ۱۴۰۳
0
از ابتدای امسال صورت گرفت،

پرداخت بیش از ۵۱۰۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید

  • کد خبر : 142498
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
پرداخت بیش از ۵۱۰۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تبریک هفته دولت به مدیران و کارکان دولت گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۱۰۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید در اختیار کارآفرینان قرار گرفته است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی با اعلام این خبر اظهار داشت: رسالت صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات خرد و کوچک و متوسط است و در راستای سیاست های حمایتی دولت، این صندوق تلاش کرده است تا تسهیلات اشتغالزایی را در تمامی پهنه سرزمینی گسیل دهد.

او با تاکید بر نقش حمایتی و مشاوره ای صندوق برای جوانان کارآفرین بیان کرد: با این میزان تسهیلات پرداختی در شش ماه اخیر بیش از ۱۲۰۰۰ شغل در کشور ایجاد یا تثبیت شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه تسهیلات صندوق در بخش های مختلف در اختیار کارآفرینان قرار گرفته است، گفت: از ۵۱۰۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی، ۵۰۰ طرح در حوزه کشاورزی، بیش از ۲۹۹۰ طرح در بخش خدمات و بیش از ۱۶۵۰ طرح نیز در بخش صنعت پرداخت شده است.

هادی آقابابایی با بیان اینکه این صندوق بازویی برای دولت به منظور پیشبرد اهداف کارآفرینی و اشتغالزایی اقشار مختلف جامعه به حساب می آید. اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۲ درصد تسهیلات پرداختی به بانوان کارآفرین تخصیص یافته است.

https://tejaratava.ir/?p=142498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰