• امروز : سه شنبه - ۶ شهریور - ۱۴۰۳
0

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز کارمند با همکاران ستاد مرکز دیدار نمود

  • کد خبر : 142441
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز کارمند با همکاران ستاد مرکز دیدار نمود
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت مقام کارمند با حضور در محل کار همکاران ستاد مرکز از زحمات همکاران تجلیل نمود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت  فرارسیدن  هفته دولت و گرامیداشت مقام کارمند  ضمن عرض  پیام تبریک به همکاران محترم  با حضور در محل کار همکاران  ستاد مرکز  از زحمات همکاران در ارائه خدمات  به جامعه ایثارگری تجلیل نمود .

دکتر کریمی  بر اساس  تخصص مدیریت منابع انسانی  و تجارب مدیریتی  بالغ بر دو دهه سرمایه انسانی سازمان را به عنوان  مشتریان اولیه سازمان میداند که می بایست مورد توجه قرار گیرد  لذا  هر شخصی در گذر زمان  نیاز به توجه و  نگاه ویژه در جهت انجام   امور سازمانی دارد از این نظر  ارزشمندی همکاران و احترام  بر زحمات و خدمت آنها می تواند نسبت به ارائه خدمات به جامعه ایثارگری   تاثیر بسیار بالایی داشته باشد و به عنوان سرمایه اولیه سازمان  محسوب گردد.

ایشان در پی  ارائه خدمات همکاران به جامعه هدف،  کیفیت خدمات رسانی و رضایتمندی  جامعه ایثارگری را  منوط به  ایجاد انگیزه و روحیه  خدمتی کارکنان سازمان می داند که  به عنوان یک اصل  همیشه مورد توجه بوده و از ارزشمندی بالایی برخوردار می باشد. 

https://tejaratava.ir/?p=142441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰