بحیرایی در مصاحبه با روابط عمومی بیمه ایران خاطرنشان ساخت: در پی ابلاغ آیین نامه ۱۰۶ شورای عالی بیمه (آیین نامه جدید تنظیم امور نمایندگی) در خرداد ماه گذشته و ابلاغ آن به کلیه استانها و واحدهای اجرایی سراسر کشور و در راستای مهلت اعطا شده از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا. تا پایان مرداد ماه، برای بررسی، ثبت و بارگذاری پرونده های در جریان در سامانه سنهاب به منظور تخصیص کد نمایندگی، با تلاش ویژه همکاران امور نمایندگی های کلیه استانها و اداره کل امور نمایندگان توانستیم کلیه پرونده های باز را تعیین تکلیف نماییم.
وی با اظهار امتنان از حسن توجه معاون حقوقی، هماهنگ اموراستانها، شعب و نمایندگی ها افزود: از همه همکارانم در سراسر کشور و نیز همکاران اداره کل امور نمایندگان تشکر میکنم که با یک عزم جدی و کار جهادی و حضور تا ساعات پایانی روز پنج شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۳۱، نسبت به تایید نهایی پرونده های ارسالی از استانها و تخصیص کد نمایندگی به متقاضیان، اقدام نمودند.
بحیرائی به راهبرد واگذاری بیشتر اختیارات اداره کل امور نمایندگان به استانها اشاره و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و اجرای این سیاست ها در نیمه دوم سال شاهد تسریع و تسهیل بیشتر در امور باشیم.
مدیرکل امور نمایندگان بیمه ایران در پایان اظهار داشت: با برنامه های عملیاتی طراحی شده و پایش مستمر عملکرد در قالب برنامه های بهبود و توانمند سازی، ان شاالله شاهد رشد و توسعه بیشتر پرتفوی و دستیابی به بودجه طلایی هدف گذاری شده شرکت در سالجاری باشیم.
شایان ذکر است در حال حاضر بیش از ۱۳۰۰۰ نماینده حقیقی و حقوقی و عمر با شرکت سهامی بیمه ایران همکاری دارند بطوریکه گسترده ترین شبکه نمایندگی در صنعت بیمه، شبکه نمایندگان بیمه ایران است و بیش از ۹۰درصد فروش توسط نمایندگان در شرکت سهامی بیمه ایران انجام می شود.
مدیرکل امور نمایندگان بیمه ایران اظهار کرد؛
تعیین تکلیف پرونده کلیه متقاضیان نمایندگی در مهلت قانونی
حمیدرضا بحیرائی مدیرکل امور نمایندگان بیمه ایران گفت: با یک برنامه ریزی منسجم تمامی درخواستهای اعطای نمایندگی در مهلت اخذشده از بیمه مرکزی تعیین تکلیف شد.
https://tejaratava.ir/?p=142300