• امروز : سه شنبه - ۶ شهریور - ۱۴۰۳
2

شرکت اپال پارسیان سنگان، پیشگام در اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی (ISO 50001)

  • کد خبر : 141900
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
شرکت اپال پارسیان سنگان، پیشگام در اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی (ISO 50001)
حسن نوری مدیر توسعه شرکت اپال پارسیان سنگان در گفتگو با واحد روابط عمومی از اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی خبر داد و گفت: با تلاشهای صورت گرفته در جهت ارتقاء سطح کیفی وظایف سازمانی و استقرار سیستم های مدیریتی ، این شرکت برای اولین بار در منطقه سنگان موفق به دریافت گواهینامه استانداردمدیریت انرژی ISO50001 شد که این امر نشان دهنده اعتقاد راسخ به افزایش کیفیت در انجام امور و بهره وری بیشتر در حوزه تولید می باشد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ نوری  در ابتدا این دستاورد را حاصل تلاش بی وقفه کلیه واحد های  مجتمع عنوان کرد و افزود: پس از اتمام ممیزی استاندارد مدیریت انرژی در مرحله دوم و وفق گزارش نهایی سر ممیز شرکت اپال پارسیان سنگان اس جی اس (SGS)،  واحد توسعه شرکت اپال پارسیان سنگان به نمایندگی از مجموعه ، موفق به اخذ استاندارد مدیریت انرژی ( ISO 50001) گردید .

نوری با بیان اینکه شرکت مذکور در منطقه صنعتی و معدنی سنگان  تنها شرکتی است که موفق به اخذ این استاندارد شده است افزود: با اخذ این دستاورد بزرگ،  مصرف انرژی در ۱۲ ماه اول اجرا به میزان ۵ درصد کاهش خواهد یافت.

نوری خاطر نشان کرد: از مزایای گواهینامه ISO 50001می توان به صرفه جویی در هزینه انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (GHG و اثرکربن)، ارزیابی و اولویت بندی اجرای فناوری های جدید مرتبط با مصرف انرژی ، افزایش آگاهی انرژی در میان کارکنان، بهبود و توسعه برندینگ شرکت در میان مشتریان و ذینفعان و همچنین ایفای تعهد مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه مدیریت انرژی بر اساس دستورالعمل  و فرایند های اجرایی در دستور کار واحد مدیریت انرژی بوده و به صورت ماهیانه مورد پایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مدیر توسعه شرکت در خاتمه ضمن تقدیر از حمایت های بی دریغ مدیر عامل شرکت و تلاش همکاران در راستای استقرار این استاندارد تصریح کرد: استقرار این سیستم، افتخار دیگری به افتخارات شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان افزود، بی شک  از امروز و با دریافت این گواهینامه مسئولیت مجموعه در خصوص افزایش بهره وری مصرف انرژی سنگینتر و نظارت ها بیش از پیش خواهد بود، امید است با کسب این مهم، بیش از پیش شاهد تسهیل و بهبود مدیریت انرژی و سایر منابع در شرکت باشیم .

https://tejaratava.ir/?p=141900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.