• امروز : سه شنبه - ۶ شهریور - ۱۴۰۳
1

گشایش پاویون ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه با حضور معاون وزیر صمت کشورمان

  • کد خبر : 141897
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
گشایش پاویون ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه با حضور معاون وزیر صمت کشورمان
با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران پاویون ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه – مسکو ۲۰۲۴ گشایش یافت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو با تسهیلات حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مستقر شده و یکی از شرکتهای شهرک های صنعتی استانی بعنوان استان معین متولی برنامه ریزی و هماهنگی و حمایت از واحدهای تولیدی SME جهت حضور در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو می باشد.

در این نمایشگاه ۲۰ شرکت بزرگ و متوسط اعم از شرکتهای ایران خودرو ، سایپا و شرکت های SME از استانهای قزوین، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، زنجان و یزد که با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بوده، حضور دارند.

مراسم افتتاح پایون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه در ۲۹ مردادماه با حضور جلالی سفیر ایران در روسیه، فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، معاون وزیر صمت و روسای بخش خصوصی کشورهای روسیه، ترکیه، هند و رئیس انجمن قطعه سازان ترکیه برگزار شد.

مهمترین برنامه های هیئت اعزامی از ایران در طول زمان برگزاری نمایشگاه حضور در جلسه کارگروه همکاری قطعه سازی خودرویی، نشست مشترک صنعت خودرو و قطعه سازی ایران با شرکت بیزینس راشا(تشکل تجاری صنعتی اتاق بازرگانی روسیه) با محوریت بررسی زمینه های همکاری قطعه ساز ی خودرویی ایران و روسیه، تشکیل جلسات B2B تجار و فعالان اقتصادی قطعات خودرویی و … می باشد.

نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه – مسکو ۲۰۲۴ از ۲۹ مردادماه لغایت یکم شهریورماه در شهر مسکو دایر می باشد.

https://tejaratava.ir/?p=141897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.