• امروز : یکشنبه - ۴ شهریور - ۱۴۰۳
1

هم اندیشی برای کمک به اشتغال دانش بنیان

  • کد خبر : 141791
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
هم اندیشی برای کمک به اشتغال دانش بنیان
صندوق کارآفرینی امید ، همیار و بازوی دولت در حمایت از کارآفرینی به ویژه حوزه دانش بنیان است، آمادگی صندوق برای انعقاد تفاهمنامه همکاری با پارک علم و فناوری استان در زمینه های مختلف اعلام شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌ عمومی صندوق کارآفرینی امید، نشست هم اندیشی صندوق کارآفرینی امید و پارک علم و فناوری استان کهگیلویه وبویراحمد در محل دفتر صندوق در یاسوج با حضورآقای همت الله ناصری مدیر صندوق استان ، سید نصرالله افتخاری رئیس پارک علم و فناوری استان و حسین سامانپور مدیر صندوق پژوهش و فناوری این استان برگزار شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این صندوق، همیار و بازوی دولت در حمایت از کارآفرینی به ویژه حوزه دانش بنیان است، آمادگی صندوق را برای انعقاد تفاهمنامه همکاری با پارک علم و فناوری استان در زمینه های مختلف اعلام داشت. ناصری همچنین، به تشریح طرح «روستای نوفن» که طی آن از ظرفیتهای فناوران برای پاسخ دهی به نیازهای توسعه روستایی استفاده می شود پرداخت.

ناصری گفت: صندوق کارآفرینی امید تاکنون بدون تفاهم نامه طرح های دانش بنیانی را در استان مورد حمایت مالی خود قرار داده است که در صورت انعقاد تفاهم نامه می توانیم جامعه هدف خود را گسترش و طرح های بیشتری را پوشش مالی دهیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن تاکید بر رسالت پارک در اشتغالزایی و توسعه تولیدات فناورانه، استفاده از ظرفیت های صندوق برای حمایت از فناوران را زمینه ای مهم برای همکاری طرفین دانست و تصریح کرد که برای حمایت مالی از فناوران استان نیاز به بازوهای کارآمدی نظیر صندوق کارآفرینی امید است.

همچنین مدیرصندوق پژوهش و فناوری این استان، با تاکید بر ضرورت حمایت مالی و سرمایه گذاری در حوزه فناوری و نوآوری، همکاری و هم افزایی میان نهادهای حمایتی در زمینه نوآوری و کارآفرینی را لازمه توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان دانست.

سامانپور ضمن تشریح خدمات و فعالیتهای سازنده صندوق پژوهش و فناوری استان، آمادگی خود را برای همکاری سه جانبه با پارک و صندوق کارآفرینی امید اعلام داشت.

https://tejaratava.ir/?p=141791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.