• امروز : دوشنبه - ۵ شهریور - ۱۴۰۳
2
با حضور مقامات وزارت صمت

افتتاح بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی

  • کد خبر : 141615
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
افتتاح بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی
سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه بین المللی این حوزه محسوب می شود،امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملل تهران و با حضور مقامات وزارت صمت گشایش یافت.


به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرگزاری ما،در سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی شامل ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی از ایران و سیزده کشور جهان حضور و مشارکت دارند.
در این نمایشگاه بیش از ۲۹۰ شرکت داخلی و خارجی گردهم می‌آیند و ضمن ارائه توانمندی‌های خود؛ زمینه‌های سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم کرده و با یکدیگر به گفتگو و تبادل اطلاعات نوین این صنعت می‌پردازند.
در سی امین نمایشگاه صنعت نساجی حدود ۱۷۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور آلمان، ایتالیا، تایوان، ازبکستان، تاجیکستان، کره جنوبی، ترکیه، پاکستان، اتریش، سوئیس، هند، ژاپن و چین جدید‌ترین تولیدات و خدمات خود در حوزه صنعت نساجی را ارائه کرده اند.
حضور و استقبال کشور‌های خارجی از سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران-IRANTEX – به حدی بود که برخی کشور‌ها بصورت پاوین در نمایشگاه حضور دارند که پایون چین با یکصد شرکت و پاوین ترکیه با ۱۲ شرکت در نمایشگاه حضور دارند.
در این نمایشگاه انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشین‌های گلدوزی ودوخت و برش، انواع منسوجات خانگی، لوازم و قطعات وابسته، پارچه، پوشاک، انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده ای، روتختی، سرویس‌های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع پارچه جهت تولید پوشاک عرضه و به نمایش گذاشته شده است.
برگزاری ۱۲ کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه‌ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید چند هیئت تجاری و بازرگانی خارجی؛ برخی از برنامه‌های جانبی سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران است که در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع برپا شده است.
معرفی دستاورد‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارخانه ها، شرکت‌ها، توسعه صادرات و یافتن بازار‌های جدید صادراتی، نمایش آخرین دستاورد‌های علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری‌ها به کشور، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید وتقویت روابط قبلی، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
در نمایشگاه امسال؛ ده‌ها شرکت دانش بیان و استارتآپی و همچنین مراکز علمی و تحقیقاتی حضور پررنگی دارند و نوین‌ترین دستاورد‌های خود را ارائه کرده اند.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی از امروز تا یکم شهریورماه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

https://tejaratava.ir/?p=141615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.