• امروز : چهارشنبه - ۷ شهریور - ۱۴۰۳
1

پتروشیمی مارون با همراهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، لکه های سیاهِ چند دَه ساله را از آسمان خوزستان ، پاک می کند

  • کد خبر : 141516
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴
پتروشیمی مارون با همراهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، لکه های سیاهِ چند دَه ساله را از آسمان خوزستان ، پاک می کند
اگرچه خوزستان، در کنار دیگر مواهب الهی، مَهد نفت و گاز ایران است اما همین سرآمدی، در طول چند دَه سال گذشته، با فلرها و دودهای سیاه خود، آسمان خوزستان را تیره و تار کرد.

امین امرائیمدیر عامل پتروشیمی مارون با تاکید بر رسالت ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی، اعلام کرد با هدف حفاظت از محیط زیست، طرح مطالعاتی و اجرایی پروژه ی:
《بهسازی، نصب و راه اندازی ٢۴ مشعل در
شرکت نفت و گاز کارون، شامل واحدهای بهره برداری اهواز ١ تا ۵ و نمک زدایی های مربوطه و آبتیمور و منصوری》 در دستور کار قرار گرفت.

امرائی، هدف از اجرای این پروژه ی عظیم زیست محیطی را:《 بهسوزی سیستم مشعل های موجود در منطقه ی نفت و گاز کارون به میزان ٢٠ میلیون فوت مکعب روزانه و کاهش آلایندگی و دستیابی به مشعل بدون دود 》بیان کرد.

این پروژه ی عظیم زیست محیطی، با هدف کاهش آلاینده ها و استفاده از فن آوری سیستم مشعل بدون دود و مطابق استانداردهای شرکت ملی نفت ایران و مجهز به دمنده ی هوا برای دود زدایی و سایر تجهیزات تکمیلی جانبی مانند لخته گیرها، افتتاح شد.

این مشعل که هفته ی جاری، راه اندازی شده، سومین مشعل نمک زدایی هاست که توسط پتروشیمی مارون و با همراهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در سایت اهواز ١ راه اندازی شده و با توجه به شرایط عملیاتی و بهره برداری در واحدها طبق برنامه، تا پایان ۱۴۰۳ مشعلهای راه اندازی شده به ١٨ عدد خواهد رسید و آرزوی دیرینه ی مردم استان خوزستان در کاهش یکی از بزرگترین آلایندهای محیطی، برآورده خواهد شد.

《 روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی مارون 》

https://tejaratava.ir/?p=141516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.