• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
0
برای سیزدهمین سال متوالی؛

موکب امام رضا (ع) پتروشیمی اروند، پذیرای هزاران زائر اباعبدلله الحسین شد

  • کد خبر : 141190
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
موکب امام رضا (ع) پتروشیمی اروند، پذیرای هزاران زائر اباعبدلله الحسین شد
در مراسمی با شکوه و معنوی با حضور جمع کثیری از زوار اباعبدالله الحسین (ع)، مسئولین محلی و کشوری و کارکنان و مدیریت شرکت پتروشیمی اروند، برای سیزدهمین سال متوالی، موکب امام رضا (ع) شرکت پتروشیمی اروند به طور رسمی آماده خدمت به زائرین اربعین حسینی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، عصر روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۳، کیلومتر ۷ جاده بندرامام خمینی به آبادان شاهد آغاز به کار یکی از بزرگترین و مهم‌ترین مواکب و پایگاه‌های خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی بود.

در این پایگاه و قرارگاه که مقابل سایت نمک شرکت پتروشیمی اروند واقع شده است، موکب امام رضا (ع) با ارائه خدمات متنوعی همچون پذیرایی سه وعده غذای گرم، فراهم آوردن محل استراحت مناسب، سرویس‌های بهداشتی مجهز و ارائه خدمات پزشکی ۲۴ ساعته، آماده خدمت‌رسانی به زوار حسینی است.

با توجه به موقعیت مکانی مناسب و امکانات گسترده موکب که توسط ده‌ها نفر از کارکنان داوطلب شرکت پتروشیمی اروند اداره می‌شود، روزانه هزاران زائر اربعین حسینی در این مکان برای استراحت و پذیرایی و دریافت خدمت توقف خواهند داشت.

موکب امام رضا (ع) شرکت پتروشیمی اروند که به یکی از اصلی‌ترین قرارگاه‌های بین راهی در طریق‌الحسین ایران تبدیل شده است، از حدود ۵۰ روز پیش با تلاش شبانه‌روزی کارکنان پتروشیمی اروند تدارک دیده شده است و امسال در زمینی به مساحت ۱.۱ هکتار یکی از با امکانات‌ترین مواکب به شمار می‌رود که بناست روزانه با بیش از ۳ هزار غذای گرم در ۳ وعده‌ی غذایی و امکاناتی همچون محل استراحت، سرویس‌های بهداشتی و خدمات پزشکی، پارکینگ و نمازخانه، پذیرای زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی باشد.

https://tejaratava.ir/?p=141190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰