• امروز : پنج شنبه - ۲۵ مرداد - ۱۴۰۳
1

دستاوردی دیگر برای منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس؛ کسب تندیس زرین مجمع جهانی دیپلماسی برند

  • کد خبر : 141072
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
دستاوردی دیگر برای منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس؛ کسب تندیس زرین مجمع جهانی دیپلماسی برند
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از کسب تندیس زرین مجمع جهانی دیپلماسی برند از سوی این سازمان خبر داد و گفت: کسب این تاییدیه ها به جذب سرمایه‌گذاران خارجی و توسعه‌ی تجارت کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی «محمدرضا پیرحسینلو» ضمن تبریک کسب تندیس زرین مجمع جهانی دیپلماسی برند به خانواده بزرگ منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، این دستاورد را نشان‌دهنده‌ی موفقیت این منطقه در ارتقاء برند و جایگاه خود در عرصه‌ی بین‌المللی دانست و گفت: کسب تندیس از یک مجمع جهانی، نشان‌دهنده‌ی این است که تلاش‌های منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در حوزه برندینگ و دیپلماسی اقتصادی مورد تأیید جامعه‌ی بین‌المللی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این امر به جذب سرمایه‌گذاران خارجی و توسعه‌ی تجارت کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس ضمن بیان این که با ارتقاء برند، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس می‌تواند در رقابت با دیگر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سطح جهانی، موقعیت بهتری کسب کند و جذابیت بیشتری برای سرمایه‌گذاران داشته باشد، افزود: کسب این تندیس، تصویری مثبت از بزرگ ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور را در ذهن سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا آن‌ها ما را با اطمینان بیشتری به عنوان یک مقصد مناسب برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه ی بیشتر و توسعه‌ی تجارت، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس می‌تواند به اشتغال‌زایی بیشتری به سبب افزایش تولید دست یابد.

پیرحسینلو تدوین و اجرای استراتژی برندینگ جامع و موثر را دارای نقش کلیدی در دست یابی به این موفقیت خواند و گفت: تعاملات مؤثر با شرکت‌های بین‌المللی به افزایش شناخت از منطقه کمک کرده و بهبود زیرساخت‌ها از جمله زیرساخت های حمل و نقل، انرژی و ارتباطات، جذابیت این منطقه را برای سرمایه‌گذاران افزایش داده است.

وی ارائه تسهیلات و مشوق‌های مناسب به سرمایه‌گذاران را یکی دیگر از عوامل مؤثر در این موفقیت ذکر کرد و گفت: با توجه به این دستاورد، می‌توان انتظار داشت که منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در آینده نیز به رشد و توسعه‌ی خود ادامه دهد و به یکی از قطب‌های مهم اقتصادی و تجاری منطقه تبدیل شود.

https://tejaratava.ir/?p=141072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰