• امروز : پنج شنبه - ۲۵ مرداد - ۱۴۰۳
1

سامسونگ قابلیت Circle to Search خود را به سری Galaxy A و Galaxy Tab S9 FE می‌آورد

  • کد خبر : 141009
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
سامسونگ قابلیت Circle to Search خود را به سری Galaxy A و Galaxy Tab S9 FE می‌آورد
شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که قابلیت Circle to Search با گوگل را برای برخی از مدل‌های سری Galaxy A ارائه می‌دهد تا دستگاه‌های بیشتری در اکوسیستم گلکسی به هوش مصنوعی موبایل دسترسی پیدا کنند.

این پیشرفت بر تعهد مستمر سامسونگ و گوگل برای ارائه بهترین فناوری موبایل به بیشترین تعداد کاربران ممکن تاکید دارد. پس از در دسترس قرار گرفتن قابلیت Circle to Search در مدل‌های منتخب سری Galaxy A، تجربه جست‌وجوی نوآورانه آن بهGalaxy Tab S9 FE  و Tab S9 FE+ نیز خواهد رسید که در آن نمایشگرهای بزرگ و قلم Galaxy S Pen، ابعاد تازه‌ای به این ویژگی می‌بخشند. 

قابلیت Circle to Search از زمان عرضه در سری Galaxy S24 در مدت کوتاهی به محبوبیت زیادی دست یافت و تجربه‌ای متحول‌کننده در کشف اطلاعات ارائه داد که فراتر از روش‌های جست‌وجوی سنتی است. با توسعه این ویژگی به تاشوهای جدید Galaxy Z Flip6 و Z Fold6، کارآیی و عمکلرد این قابلیت بیش از پیش ارتقا یافت. از جمله این موارد می‌توان به افزودن ترجمه تمام صفحه، کمک به تکالیف درسی و قابلیت‌های اسکن QR کد و بارکد اشاره کرد. اکنون با قابلیت Circle to Search در سری Galaxy A و Galaxy Tab S9 FE، ما امکان پرسیدن سوالات پیچیده‌تر درباره آنچه که می‌بینید را به طیف وسیع‌تری از محصولات سامسونگ می‌آوریم.

تی ام رو، مدیرعامل بخش تجربه موبایل (MX) شرکت سامسونگ گفت: «این به‌روزرسانی‌ها امکانات جدیدی را برای سری Galaxy A و سری Galaxy Tab S9 FE فراهم می‌کند و تعهد ما را برای ارائه فناوری پیشرفته به تعداد بیشتری از کاربران گلکسی تقویت می‌نماید. ما متعهد هستیم که بهترین فناوری هوش مصنوعی را در اختیار مخاطبان گسترده‌تری قرار دهیم تا کاربران بتوانند با کارایی بیشتری کار کنند، آزادانه‌تر خلق کرده و از تعاملات غنی‌تر و شخصی‌تر با دستگاه‌های خود لذت ببرند».

قابلیت Circle to Search، راهکاری تازه‌ برای جست‌وجوی هر چیزی با استفاده از یک حرکت ساده بدون نیاز به تغییر اپلیکیشن است. با فعال کردن این قابلیت، کاربران می‌توانند به سادگی با کشیدن یک دایره، هایلایت کردن یا ضربه زدن روی هر نقطه از صفحه، اطلاعات بیشتری در مورد متن، تصویر یا ویدیویی که می‌بینند، کسب کنند. این امکان در نتیجه همکاری نزدیک با گوگل به وجود آمده که به نوعی بازتابنده تعهد طولانی مدت سامسونگ به تفکر باز و روحیه همکاری است. با نتایج مبتنی بر هوش مصنوعی که اطلاعات غنی و زمینه‌های مرتبطی را ارائه می‌دهد، قابلیت Circle to Search تجربه جست‌وجو را به سطح جدیدی از سهولت و هیجان ارتقا می‌دهد.

در صورت علاقه‎مندی به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سری Galaxy A و سری Galaxy Tab S9 FE  سامسونگ می‌توانید از وب‌سایت رسمی این شرکت به آدرس زیر دیدن کنید:   https://www.samsung.com/global/galaxy/

https://tejaratava.ir/?p=141009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰