• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
2
مفید امینی در گردهمایی وزارت آموزش و پرورش:

بیمه معلم بخشی از جامعه فرهنگیان است

  • کد خبر : 140663
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
بیمه معلم بخشی از جامعه فرهنگیان است
مدیرعامل بیمه معلم با حضور در همایش وزارت آموزش و پرورش، ضمن تبیین عملکرد این شرکت در قبال فرهنگیان، بار دیگر بر به کارگیری تمامی ظرفیت برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به این قشر فرهیخته تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی، مفید امینی در همایشی با حضور معاون برنامه‌ریزی، رفاه و پشتیبانی، روسای ادارات و کارشناسان بیمه اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش که  هفدهم مردادماه سال جاری برگزار شد، در گزارشی با مرور اجمالی تاریخچه شرکت بیمه معلم گفت: حدود ۲۰ سال پیش با همت وزارت آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان، شرکت بیمه معلم برای خدمت‌رسانی به فرهنگیان و پیشتازی در ارائه خدمات بیمه‌ای با توجه به نیاز و خواسته این قشر عزیز وارد مسیر تازه‌ای شد.

او در ادامه افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات به فرهنگیان، قراردادی استراتژیک و حائز اهمیت برای ما محسوب می‌شود، با افزایش تعداد شعب و نمایندگان تلاش کردیم به تمامی همکاران خود اعلام کنیم که تامین نیازهای بیمه‌ای فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها اولویت نخست و اساسی ما است.

امینی با اشاره به ایجاد شعب اختصاصی فرهنگیان در برخی استان‌های کشور، تصریح کرد: ماه‌ها پیش از عقد قرارداد با وزارت آموزش و پرورش، در تکاپوی تقویت زیرساخت‌ها بودیم تا بتوانیم برای ارائه خدمات به فرهنگیان عزیز اعلام آمادگی کنیم. سپس با ارائه بهترین نرخ و شرایط به وزارتخانه، نشان دادیم بیمه معلم همواره در کنار فرهنگیان عزیز است و خود را بخشی از این جامعه می‌داند.

مدیرعامل بیمه معلم، با برشمردن اقداماتی که از بدو انعقاد قرارداد با فرهنگیان انجام شده است، بیان کرد: تشکیل جلسات ادواری با تمامی اداره کل‌های آموزش و پرورش ۹ استان تحت پوشش، اطلاع‌رسانی گسترده در کانال‌های خبری مخصوص فرهنگیان پیرامون پوشش‌های بیمه‌ای و مراکز درمانی، افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد، جمع‌آوری اسناد خسارت به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری و… از جمله اقداماتی است که در راستای کسب رضایت فرهنگیان عزیز انجام شده است.

در این همایش که فرصتی مناسب برای تبادل نظر و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در حوزه بیمه فرهنگیان بود، شرکت‌کنندگان با ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای بهبود خدمات بیمه‌ای، به غنای بحث کمک کردند.

در پایان، با تأکید بر اهمیت حمایت از فرهنگیان، بر لزوم استمرار همکاری‌ها و ارتباطات مؤثر بین ادارات رفاه و پشتیبانی وزارتخانه آموزش و پرورش و شرکت بیمه معلم تاکید شد.

https://tejaratava.ir/?p=140663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.