• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
1

رونمایی از اکو سیستم بانکداری باز بانک توسعه صادرات ایران موسوم به «اگزیم بوم»

  • کد خبر : 140177
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
رونمایی از اکو سیستم بانکداری باز بانک توسعه صادرات ایران موسوم به «اگزیم بوم»
سامانه «اگزیم بوم»، پنل مدیریتی بانکداری باز بانک توسعه صادرات ایران با حضور مدیرعامل این بانک در دومین روز از شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی رونمایی شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، این سامانه با هدف تسریع و ارتقا خدمت رسانی به مشتریان، با همت کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی بانک توسعه صادرات ایران و شرکت مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان، طراحی و راه‌اندازی شده است.
شرکت مدیریت و توسعه و فناوری اطلاعات آرمان به عنوان بازوی فناوری بانک توسعه صادرات ایران، طراحی سامانه اگزیم بوم را با هدف یکپارچه‌‌سازی سامانه‌های بانکی، شامل پرداخت، بازار سرمایه، صرافی و … را در سال ۱۴۰۳ به پایان رساند تا مشتریان در محیطی امن خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
امنیت پیشرفته از مهمترین ویژگی‌های”اگزیم بوم” است؛ این سامانه در راستای ارتقای امنیت،  امضای دیجیتال و اعتبارسنجی امضاها، استفاده از توکن برای فراخوانی سرویس‌ها، رمزگذاری و رمزگشایی درخواست‌ها و پاسخ‌ها، تولید توکن با شناسه شرکت و رمز ایستا جهت تضمین امنیت تراکنش‌ها طراحی شده است.
معماری پیشرفته  و به روز اگزیم بوم، خدماتی شامل میکروسرویس محدودیت‌های تراکنش (Limit Service)، مدیریت رجیستری سرویس ها و Discovery با استفاده از Eureka و مدیریت لاگ را ارایه می دهد.
این سامانه از توانایی پیاده سازی، تجمیع و یکپارچه سازی Documentation با Swagger و
و مدیریت سرویس ها و Endpoint ها بهره مند است که به بانکداری باز امکان می‌دهد تا خدمات خود را با انعطاف پذیری و کارایی بالا ارائه داده و تجربه کاربری بهتری فراهم کند.

https://tejaratava.ir/?p=140177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.