• امروز : جمعه - ۲۶ مرداد - ۱۴۰۳
0

مشکلات واحدهای تولیدی در حال احداث منطقه آزاد ماکو با نگاه تسهیلگری حل می‌شود

  • کد خبر : 140048
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۰۴
مشکلات واحدهای تولیدی در حال احداث منطقه آزاد ماکو با نگاه تسهیلگری حل می‌شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در حال ساخت در منطقه آزاد ماکو گفت: به دنبال احصای مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی که در بازدیدهای میدانی صورت گرفت در این جلسه این مشکلات بررسی و با نگاه تسهیل گری رفع می گردد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو در این جلسه با تاکید بر عزم سازمان برای رفع مشکلات و موانع تولید و سرمایه گذاری گفت: با زمانبندی انجام یافته نسبت به رفع مشکلات واحدهای احصا شده اقدام می شود.

گروسی با اشاره اینکه نگاه رئیس جمهور بسترسازی مناسب برای فعالیت‌های صنعتی، تولیدی و تجاری است افزود: کلید رشد و توسعه منطقه آزاد در دستان صنعتگران و صاحبان صنایع است و در صورت رفع موانع پیش روی این قشر شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مشکلات واحدهای تولیدی بخصوص سرمایه گذاران جدید عدم اجرای قانون می باشد اضافه کرد: مشکل تداخلات دستگاه های اجرایی و عدم اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور مسائل عدیده برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در دولت جدید به سکانداری دکتر پزشکیان و اتخاذ سیاست های حمایتی از تولیدکنندگان شاهد جهش چشمگیر تولید و رشد اقتصادی کشور باشیم.

https://tejaratava.ir/?p=140048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.